جلسه اجرای طرح محله محور”شهید سردار سلیمانی” در مهاباد برگزار شد

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد،گفت:دراجرای طرح محله محور”شهید سردار سلیمانی”در مهاباد تمام دستگاهای اجرایی مکلف به همکاری هستند. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ که در سالن اجتماعات تالار وحدت شهرداری مهاباد با حضور مسئولین اداری و اعضاء ستاد کرونا برگزار شد،اظهار کرد:به منظور کنترل و کاهش ابتلا […]

جلسه اجرای طرح محله محور"شهید سردار سلیمانی" در مهاباد برگزار شد

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد،گفت:دراجرای طرح محله محور”شهید سردار سلیمانی”در مهاباد تمام دستگاهای اجرایی مکلف به همکاری هستند.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ که در سالن اجتماعات تالار وحدت شهرداری مهاباد با حضور مسئولین اداری و اعضاء ستاد کرونا برگزار شد،اظهار کرد:به منظور کنترل و کاهش ابتلا به ویروس کرونا دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف به همکاری با طرح محله محور هستند.

“عارف خدرلو”افزود:همکاری و مشارکت همگانی می تواند موجب روند کاهش بیماری کرونا در سطح شهرستان شود و هر نوع غفلت در این زمینه می تواند عواقب ناگواری را به همراه داشته باشد.

سرپرست فرمانداری مهاباد،با اشاره به اینکه استفاده از افراد با تجربه می تواند به عنوان یک بازوی قدرتمند در انجام مدیریت باشد،ادامه داد:هر کدام از دستگاه‌های اجرایی باید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زیرمجموعه خود نظارت جدی داشته باشند.

وی همچنین بیان کرد:دستگاه های اداری و اجرایی از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک امتناع کرده و در صورتی که فرد بدون ماسک است ،اداره مذکور باید ماسک در اختیار وی قرار دهد.

“عارف خدلو”یادآور شد:در روستا ها با کمک بهروز،دهیار و شورای روستایی در تشکیل گروه سلامت روستایی اقدام کنند و این گروه هر نوع تجمع اعم از عروسی و عزا که در این مقطع، موجب افزایش بیماری می شود به مقامات خود گزارش ارائه دهند.

وی از کلیه شهروندان و بازاریان در خواست کرد:با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی جهت کاهش بیماری کووید ۱۹ در امر کمک به کادر درمانی همکاری نمایند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۳-۸:۱۵/پ