مشمولین غایب بیش از یک سال می توانند از مزایای خدمتی بهرمند شوند

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهابادگفت:مشمولین غایب بیش از یک سال با مراجعه با معاونت می توانند از مزایای خدمتی بهرمند شوند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر اظهار داشت:مشمولین غایب بیش از یک سال با مراجعه با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مهاباد می توانند از مزایای خدمتی بهرمند شوند. “سرهنگ […]

مشمولین غایب بیش از یک سال می توانند از مزایای خدمتی بهرمند شوند

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهابادگفت:مشمولین غایب بیش از یک سال با مراجعه با معاونت می توانند از مزایای خدمتی بهرمند شوند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر اظهار داشت:مشمولین غایب بیش از یک سال با مراجعه با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مهاباد می توانند از مزایای خدمتی بهرمند شوند.

“سرهنگ توحیدی”درخصوص مشمولین غایب بالای یک سال افزود: مشمولان غایب بالای یک سال چنانچه از طریق معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی جذب و به خدمت اعزام شوند از امتیازات زیر برخوردار خواهند شد:

۱_ با توجه به شرایط خاص مشمولین مذکور، اعزام این افراد، بر اساس تاریخ پیشنهادی ایشان صورت می پذیرد.

۲_ نظر به شرایط ویژه ای که کارکنان وظیفه یاد شده دارند حتی الامکان در شهر محل سکونت خود سازماندهی می گردند.

۳_ درصورت رضایت یگان خدمتی از کارکنان وظیفه مورد نظر و بروز  شایستگی، اضافه خدمت سنواتی  آنها مورد بخشش قرار می گیرد.

این  مقام  انتظامی تصریح کرد: مشمولین محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند بارعایت مسائل  بهداشتی پیشگیری از کرونا، به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد واقع در کلانتری ۱۲ کشاورز مراجعه نمایند.

معاونت اجتماعی،فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۲ -۰۸:۲۵/چ