توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه تاکسی در کرمانشاه

مهاباد/بالویز/مدیرعامل سازمان حمل و نقل کرمانشاه،گفت:۳۱۵ تاکسی در شهر کرمانشاه به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی توقیف شده اند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سجاد سلیمانی”اظهارداشت:از آغاز اجرای طرح استفاده اجباری ماسک برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تاکنون ۳۱۵ تاکسی در شهر کرمانشاه به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی توقیف شده […]

توقیف بیش از 300 دستگاه تاکسی در کرمانشاه

مهاباد/بالویز/مدیرعامل سازمان حمل و نقل کرمانشاه،گفت:۳۱۵ تاکسی در شهر کرمانشاه به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی توقیف شده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سجاد سلیمانی”اظهارداشت:از آغاز اجرای طرح استفاده اجباری ماسک برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تاکنون ۳۱۵ تاکسی در شهر کرمانشاه به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی توقیف شده اند.

 مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: هم چنین در این مدت ۱۵ دستگاه اتوبوس نیز به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی توقیف شدند.

“سجاد سلیمانی” عنوان کرد: در طرح برخورد با رانندگان متخلف، در مرحله اول وسایل نقلیه به مدت سه روز توقیف خواهند شد و اگر برای بار دوم موارد بهداشتی را رعایت نکنند تخلف ان‌ها در کمیته انضباطی بررسی می‌شود که امکان تعلیق از فعالیت وجود دارد و در مرحله آخر در صورت تکرار تخلف پروانه بهره برداری باطل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از رانندگان حمل و نقل عمومی در شهر کرمانشاه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: اتوبوس‌ها قبل و بعد از هر بار سرویس ضدعفونی می‌شوند، هم چنین کابین راننده از مسافران جدا شده است و روزانه ایستگاه‌های اتوبوس نیز ضدعفونی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه ۷ اکیپ این سازمان در نقاط پر تردد شهر کرمانشاه مستقر هستند و بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی رانندگان نظارت دارند، گفت: تاکنون ۶۹ هزار ماسک در بین رانندگان توزیع و بیش از ۸۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز برای گندزدایی ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده شده است.

سلیمانی یادآور شد:مقابله با ویروس کرونا در حوزه حمل و نقل عمومی امری دو‌سویه است از طرفی رانندگان باید دستور‌ها را رعایت کنند و از طرف دیگر نیز مسافران باید با اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ضامن سلامتی خود باشند.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این حوزه می‌توانند با شماره۶۵۶۵ ۳۸۲۴ تماس بگیرند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۲۹ -۱۲:۱۰/پ