جاعل روادید در مهاباد دستگیر شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:کلاهبردار و جاعل روادید پس از شناسایی در مهاباد توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهارداشت:کلاهبردار و جاعل روادید در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران انتظامی مهاباد دستگیر شد. فرمانده انتظامی مهاباد افزود:در پی شکایت چند نفر از شهروندان مهابادی مبنی بر اینکه فردی با اقدامات […]

جاعل روادید در مهاباد دستگیر شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:کلاهبردار و جاعل روادید پس از شناسایی در مهاباد توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهارداشت:کلاهبردار و جاعل روادید در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران انتظامی مهاباد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد افزود:در پی شکایت چند نفر از شهروندان مهابادی مبنی بر اینکه فردی با اقدامات فریب کارانه و با ادعای تهیه روادید کشور آلمان اقدام به کلاهبرداری و جعل کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

“سرهنگ محمد توحیدی”بیان کرد: پس از تشکیل پرونده در پلیس آگاهی مهاباد برابر تحقیقات فنی و استعلامات تخصصی مشخص شد که متهم به طریق زیرکانه با همدستی ۲ نفر دیگر به برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی با مالباختگان کرده و با واریز مبالغی توسط شاکیان به حساب فردی در کشور آلمان کلاهبرداری می‌کند.

“سرهنگ توحیدی” اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیسی و پس از کسب دستورات قضایی لازم، کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه ارزش تقریبی کلاهبرداری انجام شده ۱۰ میلیارد ریال می‌باشد، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۲۵-۰۸:۳۰/ی