لوازم خانگی قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی مهاباد از کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در محور مهاباد -ارومیه خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ سردار علیزاده” گفت: یک دستگاه خودروی سواری که لوازم خانگی قاچاق حمل می کردتوسط ماموران نیروی انتظامی در محور مهاباد-ارومیه توقیف شد. “سرهنگ علیزاده” افزود:ماموران انتظامی،حین کنترل خودروهای عبوری در محور […]

لوازم خانگی قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی مهاباد از کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در محور مهاباد -ارومیه خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ سردار علیزاده” گفت: یک دستگاه خودروی سواری که لوازم خانگی قاچاق حمل می کردتوسط ماموران نیروی انتظامی در محور مهاباد-ارومیه توقیف شد.

“سرهنگ علیزاده” افزود:ماموران انتظامی،حین کنترل خودروهای عبوری در محور “مهاباد – ارومیه “سه راهی دارلک به یک دستگاه پژو ۴۰۵، به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی مذکور، ۱۰ دستگاه آبمیوه گیری سه کاره قاچاق کنند،تصریح کرد: برای اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مشکوفه ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی مهابادادامه داد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی استان از کشف ۷۰تن کود شیمیایی و ۲۰ تن مواد اوليه ديونده غیرمجاز به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان مهاباده خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا” گفت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی، شناسایی باندهای سازمان یافته و احتکار کنندگان کالاهای اساسی در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و به دنبال دریافت خیری میتی بر دپوی مقادیری کود شیمیایی در کارگاهی در مهاباد، بلافاصله در یک اقدام عملیاتی، مأموران پلیس آگاهی به همراه بازرسین تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن و جهاد کشاورزی در محل حاضر شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در بازرسی از محل ۷۰ تن کود شیمای ۲۰ تن مواد اولیه، به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: برایر دستور قاضی تعزیرات حکومتی مهاباد، پرونده قصائی در این خصوص تشکیل و با یک متهم به مراجع قضائی ارسال شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۰۷-۸:۲۵/چ