اصناف مهاباد بیش از ۵ میلیارد ریال جریمه شدند

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مهاباد گفت:نیمه نخست امسال اصناف و بازاریان متخلف این شهرستان پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه شدند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین” مهاباد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و همزمان با فراگیر شدن شیوع بیماری کرونا، نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی تشدید و این میزان […]

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مهاباد گفت:نیمه نخست امسال اصناف و بازاریان متخلف این شهرستان پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین” مهاباد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و همزمان با فراگیر شدن شیوع بیماری کرونا، نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی تشدید و این میزان جریمه در قالب ۵۹۷ فقره پرونده از اصناف مختلف اخذ شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد ادامه داد: در این مدت ۱۰ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده و در این ارتباط هم بیش از ۵۰ واحد پلمب و ۷۰۰ اخطاریه نیز برای واحد‌های متخلف صادر شده است.

“جهین” اظهار داشت: پرونده‌های تشکیل شده به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا، گران‌فروشی و کم‌فروشی بوده است.

شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۳۰-۸:۳۰/چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)