دو نفر دیگر از عاملین شکار کَل و بُز در شهرستان اشنویە دستگیر شدند

مهاباد/بالویز.رئیس اداره حفاظت از محیط زیست اشنویه گفت:ماموران یگان حفاظت از محیط زیست این شهرستان پس از پیگیری و جستجو دو نفر دیگر از شکارچیان کل و بُز را دستگیر کردند. به گزارش سرویس محیط زیست ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز“کریم خضری”اظهار داشت : در شهریور ماه  بر اساس حکم جلب صادرە از دادسرای عمومی و […]

مهاباد/بالویز.رئیس اداره حفاظت از محیط زیست اشنویه گفت:ماموران یگان حفاظت از محیط زیست این شهرستان پس از پیگیری و جستجو دو نفر دیگر از شکارچیان کل و بُز را دستگیر کردند.

به گزارش سرویس محیط زیست ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز“کریم خضری”اظهار داشت : در شهریور ماه  بر اساس حکم جلب صادرە از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اشنویە، یک نفر از شکارچیان کل و بز در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شد.

“کریم خضری” افزود: پس از بررسی های انجام شده مشخص شد سه نفر در شکار کل و بز دخیل بودند که دو نفر آنان از محل متواری شدند .

وی بیان کرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان پس از  مدتی جستجو و پیگیری، بالاخره درمنطقه کوهستانی سە چومان دو نفر دیگر از متخلفین را شناسایی و با هماهنگی و همکاری هنگ مرزی دستگیر کردند.

“خضری” گفت: از متخلفین یک قبضە اسلحە شکاری برنو دوربین دار و تعدادی ادوات کشف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست اشنویه در ادامە افزود:  شهرستان اشنویە با زیستگاه های کوهستانی از تنوع زیستی بسیاری برخوردار بودە و با توجە بە اینکە مناطق مرزی تا شعاع ۷ کیلومتر در تراز افقی جزو مناطق شکار ممنوع محسوب می شوند هر گونە فعالیت شکار و صید در این مناطق تابع ضوابط خاصی است کە شکار در این مناطق را با محدودیت های ویژەای مواجە می کند.

شهرستان اشنویه در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۱۳-۱۰:۵۸/ی