بیش از ۲۰ هزار نفر در طرح ملی مسکن در استان کردستان ثبت نام کرده اند

مهاباد-بالویز-سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری استان کردستان،گفت: ۲۸ هزار و ۶۰۰ کُردستانی در طرح اقدام ملي مسكن ثبت نام کرده اند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز “مرادی” اظهار داشت: در کردستان ۲۸ هزار و ۶۰۰ نفر متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۲ […]

مهاباد-بالویز-سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری استان کردستان،گفت: ۲۸ هزار و ۶۰۰ کُردستانی در طرح اقدام ملي مسكن ثبت نام کرده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویزمرادی” اظهار داشت: در کردستان ۲۸ هزار و ۶۰۰ نفر متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۲ هزار و ۳۷۳ نفر متقاضیان مرحله اول هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده و حدود یک هزار و ۹۰۰ نفر نیز برای افتتاح حساب به بانک معرفی شده اند.

” مرادی” با بیان اینکه پس از بارگذاری مدارک، پایش آن آغاز و افراد واجد شرایط به بانک معرفی خواهند شد، اضافه کرد: بقیه متقاضیان نیز که در فازهای دوم و سوم ثبت نام کرده‌اند هم اکنون با هماهنگی اداره کل پست در حال تکمیل و تحویل مدارک اولیه هستند تا پس از تکمیل مدارک، پایش آنها نیز شروع شده و افراد واجد شرایط به بانک معرفی شوند.

وی یادآور شد: کسانی که بعد از پایش مدارک، واجد شرایط تشخیص داده شده به بانک معرفی می‌شوند و باید حداکثر در مهلت تعیین شده نسبت به واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان بطور کامل اقدام کنند و در غیر این صورت از سامانه طرح اقدام ملی حذف می شوند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۰۸-۱۳:۲۰/س