بی‌توجهی به زدن ماسک مهمترین دلیل شیوع مجدد کرونا در پیرانشهر است

مهاباد-بالویز-رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت:بی‌توجهی به زدن ماسک کم توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی مهمترین دلیل شیوع مجدد کرونا در پیرانشهراست.  به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز “مجید کاسیان‌زاده” اظهار داشت:در هفته‌های اخیر میزان ابتلای به کرونا در این شهرستان کاهش داشت و حتی در طی چند هفته اخیر هیچ […]

مهاباد-بالویز-رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت:بی‌توجهی به زدن ماسک کم توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی مهمترین دلیل شیوع مجدد کرونا در پیرانشهراست. 

به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز “مجید کاسیان‌زاده” اظهار داشت:در هفته‌های اخیر میزان ابتلای به کرونا در این شهرستان کاهش داشت و حتی در طی چند هفته اخیر هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا وجود نداشت اما متاسفانه این وضعیت موجب شد تا بیشتر شهروندان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بویژه بی‌توجهی به زدن ماسک کم توجه شوند.

وی افزود: این موضوع بسیار خطرناک و نگران کننده است و پس از اینکه یک هفته بدون بیمار بستری کرونایی را در پیرانشهر سپری کرده بودیم، دوباره شاهد بستری شدن چند بیمار مبتلا کرونا در بیمارستان در طی روزهای اخیر هستیم.

طبق دستورالعمل‌های ارسال شده برای شهرستان‌های در وضعیت هشدار (نارنجی) و طبق تصمیمات اتخاذ شده در آخرین جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا، مقرر گردید مدارس شهرستان پیرانشهر با نصف ظرفیت و به صورت یک روز در میان بازگشایی شوند.

طول ساعت تدریس در کلاس‌ها نیز بیشتر از ۳۵ دقیقه نبوده و کلاس‌ها و محیط مدرسه به طور متناوب ضدعفونی خواهد شد و تمامی مدارس ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی هستند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۶/۳۰-۱۰:۴۵/ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)