بیش از ۴۰۰ میلیون تومان توسط خیرین میاندوآبی جمع آوری شد

مهاباد-بالویز”سفیر-سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت:در اجرای توصیه مقام معظم رهبری، با همکاری خیرین میاندوآبی ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” حسام شیرازه محبت  ” اظهار کرد: افزایش حس اجتماعی، همدلی و نوعدوستی در دوران کرونا موجب یاری رسان به هم نوعان خود در این شهرستان شد سرپرست فرمانداری […]

مهاباد-بالویز”سفیر-سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت:در اجرای توصیه مقام معظم رهبری، با همکاری خیرین میاندوآبی ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” حسام شیرازه محبت  ” اظهار کرد: افزایش حس اجتماعی، همدلی و نوعدوستی در دوران کرونا موجب یاری رسان به هم نوعان خود در این شهرستان شد

سرپرست فرمانداری میاندوآب با تاکید بر مستندسازی اقدامات انجام گرفته در دوران کرونا، گفت: باید به دغدغه‌های مقام معظم رهبری با جدیت پرداخته شود و مستند سازی اقدامات نیز با جدیت دنبال شود.

وی افزود: مستند سازی همدلی اقشار مختلف مردم در تهیه و توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی و انتقال این حس نوع دوستی و همدلی به نسل‌های آینده چراغ راه آیندگان در مواقع بروز بحران می‌تواند باشد.

شیرازه محبت با بیان اینکه نقش خیرین، سمن‌ها و نهاد‌های مختلف در این دوران بی بدیل بود، تصریح کرد: در اجرای توصیه مقام معظم رهبری، رزمایش مساوات همزمان با سراسر کشور در شهرستان میاندوآب با همکاری خیرین و سازمان‌های مردم نهاد اجرا و ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد که این کمک‌ها تا کنون نیز ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری میاندوآب بر امیدآفرینی، حس همیاری و امید تاکید کرد

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۴/۳۰ – د – ۱۱:۴۹