فیشینگ کار حرفه ای با برداشت ۲۰۰میلیون ریال در مهاباد پس از شناسایی دستگیر شد

مهاباد- بالویز( سفیر) فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از دستگیری و شناسایی فیشینگ کار حرفه‌ای یا برداشت ۲۰۰ میلیون ریال در مهاباد خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز”سرهنگ برزو تجاری ” گفت: در پی وصول چندین فقره شکایت مبنی بر برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب‌های مختلف مراتب به صورت ویژه در […]

مهاباد- بالویز( سفیر) فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از دستگیری و شناسایی فیشینگ کار حرفه‌ای یا برداشت ۲۰۰ میلیون ریال در مهاباد خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز”سرهنگ برزو تجاری ” گفت: در پی وصول چندین فقره شکایت مبنی بر برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب‌های مختلف مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان مهاباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد افزود: پس از یک سری عملیات سایبری و فنی موفق شناسایی و دستگیری متهم در سطح شهرستان شدند.

تجاری اظهار داشت: فیشینگ کار با داشتن اطلاعات حساب مختلف اقدام به برداشت از حساب بانکی مالباختگان نموده که در برخی از موارد علی رغم برداشت مبالغ بالا از جمله ۳۰۰ میلیون ریال برداشت، فاقد سوابق ثبت در سامانه رخداده بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد خاطر نشان کرد: متهم در ابتدا منکر بزه ارتکابی شده، ولی با ارائه ادله و مستندات به بزه خود مبنی بر ۱۱۲ فقره برداشت غیر مجاز از کارت‌های بانکی مختلف به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

تجاری با اشاره به اینکه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد تصریح کرد: در حفظ و نگهداری اطلاعات کارت بانکی خود کوشا بوده و به هیچ وجه اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در هنگام خرید‌های اینترنتی و پرداخت وجه از طریق درگاه‌های بانکی به اصالت و جعلی نبودن این درگاه‌ها دقت کامل داشته باشند

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۲/۲۱ – ۱۱:۵۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)