مهاباد- بالویز( سفیر) رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بخش محمدیار “نقده” گفت :آتش سوزی در کابین خودروی باری در سه راه محمدیار موجب مرگ یک نفر شد به گزارش سرویس خبری حوادث ،پایگاه تحلیلی “بالویز “زکریا تنزیلی ،افزود: طی تماس شهروندان با این مرکز در خصوص آتش سوزی در کابین ماشین باری در […]
مهاباد- بالویز( سفیر) رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بخش محمدیار “نقده” گفت :آتش سوزی در کابین خودروی باری در سه راه محمدیار موجب مرگ یک نفر شد
به گزارش سرویس خبری حوادث ،پایگاه تحلیلی “بالویز “زکریا تنزیلی ،افزود: طی تماس شهروندان با این مرکز در خصوص آتش سوزی در کابین ماشین باری در حوالی سه راه محمدیار ،نیروهای امداد و نجات این سازمان به محل اعزام شدند
رئیس آتش نشانی بخش محمدیار نقده ،اظهار داشت : نیروهای پس از رسیدن و خاموش کردن مانع سرایت به محیط شدند و پس از بررسی حادثه با اعلام اینکه ، راننده در داخل کابین ماشین اقدام به روشن کردن پیک نیک نموده است
وی با بیان اینکه به دلیل بستن شیشه های خودرو باعث خفگی وی شده است ، بیان کرد : این عمل موجب آتش سوزی کابین خودرو گردیده و راننده نیز به علت سوختگی زیاد جان خود را از دست داده است
تنزیلی در ادامه افزود: رانندگان باری که از مناطق جنوب به شهرهای سردسیر سفر می کنند باید امکانات پوششی گرم را به همراه داشته باشند و از روشن کردن پیک نیک و مواد مشتعل داخل خودروها جدا خودداری کنند که متاسفانه این امر خطرناک نه تنها در ماشینهای باری بلکه در ماشینهای سواری مشاهده می شود.
مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز – 99/01/28- (9:55)
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر
لزوم رعایت کامل اصول ایمنی در کارگاههای ساختمانی
علت وقوع حادثه در دست بررسی است
با هدف افزایش ظرفیت ذخیره آب شهرک صنعتی در زمان اوج مصرف
Δ