به گزارش سایت خبری بالویز،استانداری آذربایجان غربی نحوه فعالیت سازمان ها و دستگاههای اجرایی مستقر دراستان را از فردا ۲۲ فروردین اعلام کرد.
معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجانغربی نحوه فعالیت کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی استان از روز شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی، با حضور ۵۰ درصد کارکنان و از ساعت ۸ تا ۱۴ تعیین میشود. براساس این اعلام، فعالیت بانکها براساس اطلاعیه کمیسیون هماهنگی بانکها و بخشنامه استانداری آذربایجانغربی خواهد بود.
همچنین دورکاری پنجشنبهها کماکان تا اطلاع ثانوی معتبراست.
نحوه فعالیت تمام مدارس و مراکزآموزش عالی، طبق ابلاغیه وزارتخانههای متبوع، تا اطلاع ثانوی بهصورت غیرحضوری و در بستر مجازی خواهد بود.
ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای مستمر دستگاههای خدماترسان، امدادی، درمانی، واحدهای عملیاتی ارائه کننده خدمات ضروری و انرژی و نهادهای نظامی و انتظامی، فعالیت این واحدها از شمول این بخشنامه مستثنی بوده و طبق شرایط کاری مربوطه بهصورت حضوری خواهد بود.
اولویت برخورداری کارکنان از دورکاری بهترتیب برای افراد دارای معلولیت، بانوان بهویژه بانوان باردار یا دارای فرزند معلول یا فرزند شش ساله و دارای فرزند ابتدایی و همچنین کارکنان دارای بیماریهای خاص خواهد بود.
در صورت بروز هرگونه تغییر احتمالی در شرایط و ساعات کاری، مراتب ابلاغ خواهد شد.
مهاباد/بالویز/1405/01/22-00:15:53/خبر25402/ ش 1459/
صدور نامه استعلام ترک کار و احکام بازنشستگی نیز بلامانع است
این موضوع از اولویتهای اصلی وزارتخانه می باشد
در روزهای تعطیل، وسایل گرمایشی خاموش شوند
دمای محیط کار حداقل در ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم شود
Δ