معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌غربی

نحوه فعالیت سازمان ها و دستگاه های اجرایی آذربایجان اعلام شد

همچنین دورکاری پنجشنبه‌ها کماکان تا اطلاع ثانوی معتبراست

مهاباد/بالویز/اجتماعی/ نحوه فعالیت سازمان‌ ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر درآذربایجان‌غربی اعلام شد.

به گزارش سایت خبری بالویز،استانداری آذربایجان غربی نحوه فعالیت سازمان‌ ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر دراستان را از فردا ۲۲ فروردین اعلام کرد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌غربی نحوه فعالیت کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از روز شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی، با حضور ۵۰ درصد کارکنان و از ساعت ۸ تا ۱۴ تعیین می‌شود.
براساس این اعلام، فعالیت بانک‌ها براساس اطلاعیه کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بخشنامه استانداری آذربایجان‌غربی خواهد بود.

همچنین دورکاری پنجشنبه‌ها کماکان تا اطلاع ثانوی معتبراست.

نحوه فعالیت تمام مدارس و مراکزآموزش عالی، طبق ابلاغیه وزارتخانه‌های متبوع، تا اطلاع ثانوی به‌صورت غیرحضوری و در بستر مجازی خواهد بود.

ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های مستمر دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی، واحد‌های عملیاتی ارائه کننده خدمات ضروری و انرژی و نهاد‌های نظامی و انتظامی، فعالیت این واحد‌ها از شمول این بخشنامه مستثنی بوده و طبق شرایط کاری مربوطه به‌صورت حضوری خواهد بود.

اولویت برخورداری کارکنان از دورکاری به‌ترتیب برای افراد دارای معلولیت، بانوان به‌ویژه بانوان باردار یا دارای فرزند معلول یا فرزند شش ساله و دارای فرزند ابتدایی و همچنین کارکنان دارای بیماری‌های خاص خواهد بود.

در صورت بروز هرگونه تغییر احتمالی در شرایط و ساعات کاری، مراتب ابلاغ خواهد شد.

مهاباد/بالویز/1405/01/22-00:15:53/خبر25402/ ش 1459/