مهاباد – بالویز ( سفیر ) – تعطیلی مدارس استان کرمانشاه در راستای پیشگیری از بیماری واگیر دار« کووید19» تا دوشنبه تعطیل اعلام شد به گزارش سرویس وبگردی اجتماعی ، پایگاه تحلیلی “بالویز “در نشست ویژه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان کرمانشاه ، مدارس تا 12 اسفند ماه تعطیل اعلام شد استاندار […]
مهاباد – بالویز ( سفیر ) – تعطیلی مدارس استان کرمانشاه در راستای پیشگیری از بیماری واگیر دار« کووید19» تا دوشنبه تعطیل اعلام شد
به گزارش سرویس وبگردی اجتماعی ، پایگاه تحلیلی “بالویز “در نشست ویژه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان کرمانشاه ، مدارس تا 12 اسفند ماه تعطیل اعلام شد
استاندار کرمانشاه در نشست ویژه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ، گفت : بر اساس مصوبه وزارت بهداشت و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، تمامی مدارس سطح استان تا روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه تعطیل است. “بازوند ” در این نشست ضمن قدردانی از خدمات مجموعه علوم پزشکی، پزشکان وکادر درمانی بیمارستانها، آگاه سازی و پیشگیری را به عنوان دو اصل مهم جهت کنترل ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: قرار است با همکاری معاونت بهداشتی، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، شهرداری، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی تمامی معابر و اماکن عمومی ضد عفونی و گند زدایی شود.
تعطیلی مدارس به دلیل تجمع دانش آموزان در جهت پیشگیری از بیماری واگیر دار است
مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی بالویز – 98/12/09
با حرکت در مسیر خیابان طالقانی غربی به سمت میدان جمهوری اسلامی
استفاده از ماسک قویاً توصیه میگردد
مصرف مایعات فراوان بهویژه نوشیدنیهای گرم
تقویت ناوگان حملونقل عمومی و اعمال محدودیتهای موقتی برای خودروهای شخصی
Δ