جهت تسهیل در امر پاسخگویی

شهرداری مهاباد به سامانه هوشمند مجهز می شود

تسهیل در امر پاسخگویی و در نهایت ارایه خدمات بهتر به مراجعه کنندگان

مهاباد/بالویز/اجتماعی/شهردار مهاباد گفت: سامانه شهرداری هوشمند به زودی راه اندازی می شود. 

به گزارش سایت خبری بالویز؛برای دریافت خدمات غیر حضوری شهرسازی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان، سامانه شهرداری هوشمند در مهاباد راه اندازی شد.

شهردار مهاباد در نشست با سر دفتران اسناد و املاک شهرداری 

“بابک رستم پور” افزود: با راه اندازی سیستم شهرداری هوشمند و شهروند سپاری با هدف ارایه خدمات به ارباب رجوع بدون مراجعه آنها زیرساخت‌های لازم فراهم شد.

وی اظهار داشت: در این مسیر اولین اقدام را با هماهنگی و تعامل با سردفتران املاک واسناد رسمی آغاز کردیم.

هدف از راه اندازی این سامانه در شهرداری 

“بابک رستم پور”اظهار کرد: تلاش می شود،در مدت ۲ ماه از طریق این سامانه همه اقدامات شهرسازی از جمله صدور پروانه پایان کار و ماده ۱۰۰ را به صورت هوشمند و بدون نیاز به حضور ارباب رجوع انجام شود.

او اضافه کرد: از این پس متقاضیان بعد از دریافت کد نوسازی و بروز رسانی اطلاعات به سامانه شهرداری هوشمند مهاباد مراجعه می‌کنند.

“پارسا فضلی” کارشناس مشاور شهرسازی مهاباد

کارشناس مشاور شهرسازی گفت: با راه اندازی این سیستم مراجعه کنندگان می توانند درخواست خود را از راه دور ثبت کنند. که این امر شامل همه درخواست‌ها از جمله نقل و انتقالات، استعلامات اداری است.

وی ادامه داد: این امر مستلزم این است که حتما در مرحله اول مراجعین در شهرداری اطلاعات خود را تکمیل کنند. تا در مراحل بعدی بتوانند از راه دور درخواست‌های خود را ثبت کنند.

“پارسا فضلی” اضافه کرد: افراد از این سامانه می‌توانند به عنوان محاسبه، درآمد مالیات، پرداخت محاسبه، رای‌های ماده صد، از این سامانه استفاده کنند.

مراجعه کنندگان می‌توانند تمامی گواهی را بدون نیاز به حضور در شهرداری در سامانه یکپارچه شهرسازی و شهروند سپاری دریافت کنند.

هوشمند سازی یا شهروند سپاری موجب چابک سازی، تسهیل در امر پاسخگویی و در نهایت ارایه خدمات بهتر به مراجعه کنندگان می‌شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۴/۰۲/۰۱-۰۳:۰۷:۵۲/خبر۴۸۹۴/کدخبر۲۲۷۵۱/ د ۷۴۸/