فرماندار مهاباد از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید کرد

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید به عمل آورد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در جریان وظایف و خدمات بخش های مختلف و تلاش های صورت گرفته و نحوه […]

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید به عمل آورد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در جریان وظایف و خدمات بخش های مختلف و تلاش های صورت گرفته و نحوه فعالیت های  فرهنگی و هنری این اداره در دوران کرونایی و شرح و حال آنها قرار گرفت.

“عارف خدرلو” افزود:با توجه به رعایت شرایط موجود در کشور و شهرستان لازم است ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره و ارتباط با ارباب رجوع نهایت همکاری را به مردم و تصریح در انجام درخواست ها صورت گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ضمن بازدید از فضای داخلی اداره ساختمان درخواست پیگیری و اقدامات لازم نسبت به حل مشکلات مجتمع شدند.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۰/۰۶/۱۸- ۰۷:۲۵:۴۶/ خبر ۲۶۶۸/ کد خبر ۱۳۷۲۷/ پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)