مدیر کمیته امداد مهاباد

دانش آموزان نیازمند مهابادی بسته آموزشی دریافت کردند

نزدیک به سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای این بسته‌ها هزینه‌ شده‌است

مهاباد/بالویز/اجتماعی/ مدیر کمیته امداد مهاباد:بیش از ۹۰۰ بسته‌آموزشی بین دانش آموزان نیازمند مهابادی توزیع شد.

به گزارش سایت خبری بالویز«احمد نوذری»گفت: ۹۱۷ بسته آموزشی و نوشت افزار در آستانه شروع سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان نیازمند این شهرستان قرار گرفت. تا آنها نیز از امکانات آموزشی خوب برخوردار شوند.

« نوذری» افزود: این بسته‌ها شامل کیف و ملزومات نوشت افزاری لازم برای دانش آموزان‌بوده که ارزش هر بسته‌آن حدود ۴میلیون ریال است.

وی بیان کرد:نزدیک به سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای این بسته‌ها هزینه‌ شده‌است.

مدیر کمیته امداد (ره) اضافه کرد: این بسته‌ها با همت و حمایت خیران شهرستان و همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه و در دسترس دانش آموزان تحت پوشش این نهاد قرار گرفته‌است.

«نوذری» ادامه داد:تا پایان ماه جاری هم مبالغی به صورت نقدی به عنوان کمک هزینه تحصیلی به حساب سرپرستان خانوارهای زیر پوشش واریز خواهد شد.

وی اظهار کرد:خیّران همچنان می‌توانند وجوه‌نقد خود را به شماره‌حساب بانک‌ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه‌پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره‌کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته‌امداد امام خمینی‌(ره) واریز کنند.

«نوذری» گفت: هم اکنون حدود یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز بی‌سرپرست در این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند. که برای آنها در آستانه سال تحصیلی جدید با استفاده از کمک‌های خیرین و بخش دولتی البسه و وسایل مدرسه تهیه می‌شود.

در شهرستان مهاباد بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۶ هزار و ۵۲۳ خانوار زیر چتر حمایتی کمیته‌امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۷/۰۴-۰۱:۱۷:۲۵/خبر۴۴۹۲/کدخبر۲۱۲۳۱/ چ ۳۴۹/