محمد امین ولی زاد

هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی برای نوسازی بیمارستان مهاباد

سالانه بیش از ۱۹۰ هزار بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد پذیرش می‌شوند

مهاباد/بالویز/اجتماعی/رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:۵۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد هزینه شد.

به گزارش سایت خبری بالویز،۵۰۰ میلیارد ریال طی یک سال گذشته برای بازسازی و نوسازی بیمارستان قدیمی امام خمینی (ره) مهاباد هزینه شد.

«محمدامین ولی‌زاد»اظهار کرد:باتوجه به وضعیت تنها بیمارستان مهاباد و نیاز آن به نوسازی این مبلغ از محل منابع دانشگاه تامین شده‌است.

وی اضافه کرد: این تعمیرات در بازسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی، زباله سوزی، دفع فاضلاب و آشپزخانه انجام شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی عنوان کرد: برای تداوم این روند به بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

«محمد امین ولی زاد» افزود:تا پایان سال آینده حدود۵۸۰ تخت‌بیمارستانی به شبکه‌بهداشت و درمان این شهرستان اضافه می‌شود که نسبت به میانگین‌کشوری نیز بالاتر خواهد‌رفت.

«ولی زاده» بیان کرد: سال گذشته حدود ۵۰ پروژه درمانی از جمله خانه بهداشت و درمان،مرکز جامع سلامت، درمانگاه و بیمارستان افتتاح‌شده و هم اکنون حدود ۱۱۰ پروژه‌ دیگر در دست اقدام است.

وی یادآور شد:تا پایان سال‌جاری حدود ۹۰ درصد پروژه‌های درمانی در حال ساخت به اتمام‌رسیده و برای سال۲سال آینده بیش از۱۶۰پروژه دیگر پیش‌بینی شده‌است.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۲۶۲ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

این واحد بیمارستانی تنها بیمارستان‌مهاباد به شمار می‌رود که علاوه بر خدمات‌دهی به بیماران این شهرستان به دیگر بیماران شهرهای جنوبی استان نیز خدمات‌درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

سالانه بیش از ۱۹۰ هزار بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد پذیرش می‌شوند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۲/۲۰-۰۰:۴۵:۲۸/خبر۴۲۲۲/کدخبر۲۰۲۲۳/پ ۷۴/

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)