طرح آمایش ۱۵ اتباع خارجی با رعایت پروتکل های بهداشتی در آذربایجان غربی اجرا می شود

مهاباد-بالویز-اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اعلام کرد:طرح آمایش ۱۵ اتباع خارجی در آذربایجان غربی اجرا می شود. به گزارش سرویس سیاسی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، بر اساس اطلاعیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، طرح آمایش ۱۵ اتباع خارجی با رعایت دقیق پروتکل […]

مهاباد-بالویز-اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اعلام کرد:طرح آمایش ۱۵ اتباع خارجی در آذربایجان غربی اجرا می شود.

به گزارش سرویس سیاسی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، بر اساس اطلاعیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، طرح آمایش ۱۵ اتباع خارجی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذای اجتماعی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ لغایت ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ در استان آذربایجان غربی اجرا خواهد شد.

در این اطلاعیه اعلام شده است:کلیه دارندگان مدارک آمایش ۱۴ و هویت ۱۳ و همچنین دارندگان برگ تردد معتبر اصلاحات و تغییرات باید در موعد مقرر جهت انجام امور مربوط به آمایش مذکور به اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری آذربایجان غربی مراجعه نمایند.

ضمنا با توجه به شیوع ویروس کوید ۱۹ و رعایت سیاست های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و پروتکل های بهداشتی، صرفا مراجعه سرپرست خانوار کفایت می نماید.

لیکن سرپرست باید در زمان مراجعه، کارت های کلیه اعضای خانوار (برگ تردد صادره از این اداره کل) را به همره داشته باشد و نیازی به حضور کلیه اعضای خانوار نمی باشد.

کلیه دارندگان باید جهت آمایش مدارک زیر را به همراه داشته باشند :

  • کارت آمایش ۱۴ و هویت ۱۳ اتباع خارجی (و برگه های تردد معتبر جایگزین کارت)
  • برگ نوبت دهی
  • کارت عابر بانک جهت پرداخت هزینه ها
  • به همراه داشتن یکی از قبوض آب، برق، گاز یا تلفن منزل جهت تایید آدرس منزل

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۲۸-۱۳:۱۵/ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)