معاون کمیته امداد امام خمینی (ره)مهاباد

تامین بیش از ۱۰۰ جهیزیه نوعروس تحت پوشش کمیته امداد در مهاباد

در شهرستان ۲۶۰ هزار نفری مهاباد بیش از ۱۲ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند.

مهاباد/بالویز/اجتماعی/معاون کمیته امداد امام خمینی (ره)مهاباد گفت:جهیزیه ۱۰۹ نوعروس مهابادی تحت پوشش کمیته امداد تامین شد.

به گزارش سایت خبری بالویز«حسین کریمی» اظهار داشت: ۱۰۹ سری جهیزیه طی سال ۱۴۰۲ با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت به نوعروسان نیازمند تحت پوشش این نهاد در شهرستان اهدا شد.

معاون کمیته امداد امام خمینی مهاباد افزود: این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی و ظروف آشپزخانه بود.

«کریمی» اظهار کرد: کلیه اقلام از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین و اهداء شده‌است.

وی ادامه داد: مجموع جهیزیه های اهدایی ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد‌شده که اغلب از تولیدات داخلی است.

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اظهار کرد:نهادینه‌کردن ازدواج آسان،تشویق‌جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان‌نیازمند برای تشکیل‌زندگی از اهداف این برنامه است.

«کریمی»یادآور شد:طی چهارمین‌مرحله اهدای‌جهیزیه در اسفندماه،۱۶جهیزیه به ارزش هر کدام پنج‌میلیارد‌ریال به مناسبت فرا رسیدن‌سال جدید تهیه و در اختیار نوعروسان بی‌بضاعت این‌شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: خیران برای شرکت در اقدامات خداپسندانه می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

وی گفت: همچنین خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد مبالغ اهدایی خود را برای کمک به نیازمندان واریز کنند.

کریمی ضمن‌قدردانی از همراهی همیشگی‌مردم و خیران با کمیته‌امداد،افزود:امید است در ایام سال‌نو با مشارکت گسترده‌مردم نوعدوست و خیّران،شاهد شور‌همدلی در کمک به خانواده‌های‌نیازمند باشیم.

در شهرستان ۲۶۰ هزار نفری مهاباد بیش از ۱۲ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۱/۰۴-۰۱:۰۰:۰۰/خبر ۴۱۵۴/کدخبر۱۹۹۴۲/ ش ۶/