مدیر آموزش و پرورش مهاباد

تجهیز مدارس مهاباد جهت اسکان نوروزی فرهنگیان

جلب رضایت مسافران فرهنگی را مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان‌ عنوان کرد.

‌مهاباد/بالویز/اجتماعی/مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت:۹۶ کلاس در مهاباد برای اسکان فرهنگیان تجهیز شد.

به گزارش سایت خبری بالویز«اسعد رسولی» اظهار داشت: ۹۶ کلاس درس برای پذیرش و اسکان نوروزی فرهنگیان در این شهرستان تجهیز شده‌است.

مدیر آموزش‌و‌پرورش مهاباد افزود: امکانات‌رفاهی مورد نیاز برای پذیرش‌مسافران‌فرهنگی در ایام تعطیلات تابستان امسال در قالب ۱۲ مدرسه با ۹۶ کلاس درس فراهم شده‌است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۰ مدرسه دارای درجه الف بوده و ۲ مدرسه نیز ویژه و با امکانات تختخوابی مهیا شده‌است.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد تصریح کرد: همچنین علاوه بر مدارس،مهمانسرای خانه‌معلم شهرستان هم در‌قالب ۲۴ اتاق و ۱۲۳تخت‌هم برای اسکان‌متقاضیان ساماندهی و آماده‌سازی شده‌‌است.

«رسولی» اضافه کرد: فرهنگیان مسافر می‌توانند با مراجعه به پایگاه اسکان آموزش و پرورش شهرستان واقع در مدرسه شبانه روزی امین السلام واقع در بلوار بسیج و ارایه مدارک شناسایی و هویتی و یا نامه از اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش محل سکونت خود، از امکانات مورد نیاز مدارس برای اسکان استفاده کنند.

وی جلب رضایت مسافران فرهنگی را مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان‌ عنوان کرد.

«رسولی» گفت: آموزش‌و‌پرورش مهاباد در راستای‌تکریم منزلت جامعه‌فرهنگیان،از تمام ظرفیت‌ها برای ارایه‌خدمات بهتر از جمله ارتقای‌مسایل‌بهداشتی و نظافتی در اسکان‌ها استفاده می‌کند.

ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان مهاباد سال گذشته با ارائه خدمت به چهار هزار و ۱۲۰ مسافر و چهار هزار و ۵۵۴ نفر روز در قالب ۹۳۱ خانواده، پذیرای مهمانان گرامی و رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده‌بود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۱/۰۳-۰۷:۴۳:۵۲/ خبر ۴۱۵۳/ کدخبر۱۹۹۳۸/ ج ۵/