کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی مهاباد

هزینه مسکن و خودرو برای مددجویان بهزیستی مهاباد

مددجویان متقاضی خدمات مناسب سازی نیز می توانند به این اداره مراجعه کنند.

مهاباد/بالویز/اجتماعی/ کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی مهاباد گفت:۷۰ مددجوی بهزیستی در مهاباد هزینه مسکن و خودرو دریافت کردند.

به گزارش سایت خبری بالویز«فتاح آزور» افزود:امسال ۷۰ مددجوی بهزیستی در این شهرستان با حدود هفت میلیارد ریال هزینه خدمات مناسب سازی مسکن و خودرو دریافت کردند.

وی اظهار داشت:توانخواهان معلولی که استفاده از منازل نامناسب، تردد و حرکتشان را با دغدغه همراه کرده بود با کمک این اداره عملیات مناسب سازی آنها در منزل با تامین اعتبار لازم انجام شده است.

«آزور» اضافه کرد: فراهم‌ کردن شرایط لازم برای استفاده از امکانات و راحتی رفت‌و‌آمد در منزل باتوجه به نیاز حرکتی مددجو صورت گرفته‌ است.

کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی مهاباد بیان کرد: همچنین توانجوهایی که دارای مدرک گواهینامه بودند نیز مناسب سازی خودرو آنان به صورت رایگان انجام شده‌است.

وی تصریح کرد: مددجویان متقاضی خدمات مناسب سازی نیز می توانند به این اداره مراجعه کنند.

«آزور»گفت: مناسب‌سازی پارک‌ها، سروریس‌های بهداشتی و اماکن‌شهری و دسترسی به ادارات از دیگر مطالبات‌مددجویان بوده که انتظار مدیران دستگاه های اجرایی آن را عملیاتی کنند.

نامبرده یادآور شد:رویکرد دولت‌سیزدهم در توجه به اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر خاص و رفع نیازهای آنها در حوزه‌مسکن،‌اشتغال و توانمندسازی بیشتر از گذشته نمایان است.  و اقدامات صورت‌گرفته از عزم دولت در این راستا خبر می دهد.

هم‌اکنون از جمعیت۲۶۰ هزار نفری مهاباد،بیش از چهار هزار نفر دارای پرونده‌معلولیت در بهزیستی هستند که حدود نصف آنها به صورت ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۱۲/۲۶-۰۰:۴۷:۲۳/خبر ۴۱۴۴/کدخبر۱۹۸۹۱/ ش ۴۰۶/