مدیر جهاد کشاورزی مهاباد

توزیع بیش از ۷۰۰ تن کالای اساسی در مهاباد

نمایشگاه طرح‌ضیافت هم از تاریخ ۲۵ اسفندماه و طبق برنامه شروع می‌شود

مهاباد/بالویز/اقتصادی/ مدیر جهاد کشاورزی مهاباد گفت: توزیع کالای اساسی در مهاباد به ۷۷۹ تن رسید.

به گزارش سایت خبری بالویز«صلاح الدین حقگوی»اظهار داشت: ۷۷۹ تن کالای اساسی از ابتدای امسال تاکنون در بین مردم مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شده‌است.

مدیر جهاد کشاورزی مهاباد،اظهار کرد:طی سال‌جاری ۳۶۴ تن شکر، ۳۱۷ تن برنج، ۹۲ تن مرغ‌منجمد و ۶ تن گوشت قرمز در بین مردم توزیع شده‌است‌.

وی افزود: یک میلیون و ۱۰۷ هزار قطعه جوجه ریزی طی ماه های دی، بهمن و اسفند انجام شده‌است. و روزانه حدود ۱۲ تا ۱۳ تن گوشت مرغ کشتار و روانه بازار خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی مهاباد اضافه کرد:در آستانه تعطیلات‌عید هم ۵۹ تن‌شکر،۶۰ تن‌مرغ،هشت تن‌پرتقال درجه‌یک و هشت تن‌گوشت مرغ و گوشت‌منجمد در حال‌ توزیع است.

رییس اداره صمت هم بیان کرد: از ابتدای امسال ۱۰ هزار و ۱۳۲ نظارت بر اصناف در این شهرستان ثبت شده که در قبال آن هزار و ۷۱ پرونده به ارزش ۳۸ میلیارد ریال ثبت شده است.

«حامد رمضانی»بیان کرد:نمایشگاه طرح‌ضیافت هم از تاریخ ۲۵ اسفندماه و طبق برنامه شروع می‌شود و تا پنجم فروردین ماه آغاز خواهد شد.

وی گفت: پنج گروه‌نظارتی بر فروش اقلام مختلف در بازار این شهرستان تا پایان ماه مبارک‌رمضان با هدف‌ جلوگیری از هرگونه سودجویی نظارت خواهند کرد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۱۲/۲۴-۰۱:۱۲:۲۸/خبر۴۱۴۱/کدخبر۱۹۸۸۱/پ ۴۰۳/