معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری

راه‌اندازی و ساماندهی سایت پسماند مشترک مهاباد و میاندوآب

جمع آوری سگ‌های‌بلاصاحب یکی از مطالبات به حق‌شهروندان است

مهاباد/بالویز/محیط زیست/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گفت:۵۰۰ میلیارد ریال برای ساماندهی سایت مشترک مهاباد و میاندوآب هزینه شد.

به گزارش سایت خبری بالویز«صلاح کردستانی»افزود: طی یک سال گذشته ۵۰۰ میلیارد ریال برای راه اندازی و ساماندهی سایت پسماند مشترک بین شهرهای مهاباد و میاندوآب هزینه شده است.

وی اظهار کرد: وضعیت بهداشتی و دفن زباله مهاباد با راه اندازی سایت مشترک قابل مقایسه با ایستگاه سید آباد نیست و اعتبارات مناسبی صرف ساماندهی آن شده‌است.

«کردستانی»عنوان کرد: مراحل راه اندازی سایت مشترک مهاباد و میاندوآب تکمیل نشده است.

نامبرده اضافه کرد: احداث لندفیل ها در محل دفن زباله مشترک در مرحله نهایی بوده و تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

«صلاح کردستانی» بیان کرد: با راه‌اندازی لندفیل‌های مستقر در سایت‌مشترک و همچنین تکمیل مراحل‌احداث آن اثرات بوی‌نامطبوع منطقه نیز به صورت کامل برطرف خواهد شد.

«کردستانی» با اشاره به نزدیک شدن ایام‌تعطیلات و سفرهای‌نوروزی گفت:جمع آوری سگ‌های‌بلاصاحب که یکی از مطالبات به حق‌شهروندان است، نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر آماده‌سازی و پذیرایی از مسافران‌نوروزی افزود: کمیته‌های مختلف ستاد خدمات‌سفر برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران تشکیل شده‌است‌.

وی یادآور شد: تلاش‌می‌شود امنیت عمومی مردم و مهمانان نوروزی تامین و سفر خوب،خوش و ایمنی در ایام‌نوروز برای گردشگران و مردم ایجاد شود.

مهاباد و میاندوآب که از شهرهای بزرگ و پرجمعیت آذربایجان غربی هستند، یک سایت مشترک بین ۲ شهرستان دارند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۱۲/۱۸-۰۲:۱۷:۵۵/خبر ۴۱۳۲/ کدخبر۱۹۸۴۸/ ج ۳۹۴/