نماینده مجلس دوازدهم مهاباد

«سلام‌ستوده» نماینده مردم مهاباد در مجلس دوازدهم شد

وی مجری‌برنامه پرطرفدار«ئاوینه»در سیمای مهاباد‌بود

مهاباد/بالویز/سیاسی/فرماندار ویژه مهاباد گفت:«سلام‌ستوده» با کسب ۱۵هزار و ۸۸۵ رای در انتخابات۱۱اسفند به عنوان‌نماینده‌مردم این شهرستان در مجلس‌دوازدهم انتخاب‌شد.

به گزارش سایت خبری بالویز«حسن عباسی» اظهار کرد: پس از پایان شمارش آرای این حوزه انتخابیه سلام‌ستوده با ۱۵ هزار و ۸۸۵ رأی از مجموع ۴۱ هزار و ۲۸۶ رأی صحیح و کسب ۳۸ درصد آرای اخذ شده‌منتخب مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی‌شد.

وی اضافه کرد: علی بیژن‌فر با هفت‌هزار و ۲۱۶ رای،سلیمان‌پاکزاد با پنج‌هزار و ۳۵۷ رای،عثمان‌احمدی با سه هزار و ۲۱۷ رای،در رده های بعدی هستند.

همچنین دیاکو‌عزیزی با ۲هزار و ۸۱۹ رای،سیامند‌جوانبخت با یک‌هزار ۸۸۴ رای،رضا اسمعیلی با یک‌هزار و ۵۴۰ رای و خالد‌چوپانی با یک‌هزار و ۵۰۴ رای،در جایگاه‌های بعدی آرای مردم این شهرستان قرار‌داشتند.

فرماندار مهاباد گفت: دلارا اشنویه با ۹۲۳ رای، زینب آتش‌بار با ۳۵۵ رای، سردار حسن زاده با ۳۵۱ رای، مسعود پیروتی اقدم با ۹۳ رای، کیوان کاک الله با ۱۷ رای، اسعد باربد با ۴۸ رای و محمد رضا صالحی با ۱۸ رای در جایگاه بعدی‌بودند.

وی یادآور شد:شورای‌نگهبان در این شهرستان‌صلاحیت۱۶نفر را تایید کرده‌بود که با انصراف‌یک نامزد،تعداد کاندیداهای‌انتخاباتی حوزه‌مهاباد به ۱۵ نفر کاهش‌یافت که از این تعداد ۱۳نفر مرد و ۲نفر زن بودند.

وی اظهار کرد:امسال ۱۴۱ شعبه‌اخذ رای در سطح‌شهرستان برای‌انتخابات ۱۱ اسفندماه پیش‌بینی شده‌بود که برای‌تسهیل و دسترسی راحت شهروندان ۲۱شعبه بیشتر از دوره قبل‌بود.

سلام‌ستوده دارای مدرک کارشناسی‌ ارشد رشته‌ علوم اجتماعی و کارمند صدا و سیمای مرکز مهاباد‌ است

وی مجری‌برنامه پرطرفدار«ئاوینه»در سیمای مهاباد‌بود و در انتخابات‌دوره‌یازدهم مجلس‌شورای‌اسلامی نیز باکسب۹ هزار و ۴۰۰ رای در جایگاه دوم و بعد از جلال‌محمودزاده قرارداشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه برگزار شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار تفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۱۲/۱۲-۱۵:۰۰:۰۰/خبر۴۱۲۶/کدخبر۱۹۸۲۹/ ش ۳۸۸/