مسوول کمیته اطلاعات و اخبار ستاد انتخابات شهرستان مهاباد

پوشش خبری انتخابات در مهاباد با حضور ۲۴۰ خبرنگار

شهرستان مهاباد با جمعیت ۲۶۰ هزار نفری تعداد ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن‌ هستند.

مهاباد/بالویز/سیاسی/ مسوول کمیته اطلاعات و اخبار ستاد انتخابات شهرستان مهاباد گفت:۲۴۰ خبرنگار انتخابات مهاباد را پوشش خبری می‌دهند.

به گزارش سایت خبری بالویز«فرزین شمس الدینی»گفت:۲۴۰ نفر خبرنگار،تصویربردار و عکاس،اخبار مربوط به جریان اخذ‌رای در دوزادهمین دوره‌انتخابات مجلس‌شورای‌اسلامی را در این شهرستان پوشش‌خبری می دهند.

وی اظهار کرد: این تعداد نیروی خبری شامل خبرنگاران خبرگزاری های مختلف از جمله مرکز صدا و سیمای مهاباد، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، پایگاه ها و سایت های خبری هستند.

مسوول کمیته اطلاعات و اخبار ستاد انتخابات شهرستان مهاباد تصریح کرد:حضور لحظه به لحظه مردم،خبر، عکس و تصویر توسط خبرنگاران تهیه و منتشر می شود.

وی افزود: خبرنگاران با در دست داشتن‌کارت صادر‌شده از طرف فرمانداری با سرکشی به شعب اخذ رای،حضور حماسی مردم این شهرستان را به تصویر می‌کشند.

«فرزین شمس الدینی» اضافه کرد:علاوه بر این،برنامه های زنده‌تصویری و رادیویی لحظه به لحظه در شبکه‌های محلی و سراسری جریان انتخابات را پوشش خواهند داد.

«شمس الدین» افزود:فعالیت‌خبرنگاران از ساعت اولیه روز جمعه‌یازدهم اسفندماه و همزمان با توزیع صندوق‌های رای آغاز و تا زمان اتمام رسمی انتخابات ادامه دارد.

وی تاکید کرد:حضور رسانه‌ها برای پوشش‌مشارکت با شکوه‌مردم در انتخابات،نمادی از اقتدار و قدرت‌ملت ایران را در عرصه‌های‌بین‌المللی به منصه ظهور خواهد گذاشت.

مهاباد دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.

شهرستان مهاباد ۲۶۰ هزار نفر جمعیت‌ دارد که از این تعداد ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن‌ هستند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۱۲/۱۱-۱۰:۳۵:۴۸/خبر ۴۱۲۳/کدخبر۱۹۸۱۸/ ج ۳۸۵/