فرماندار ویژه مهاباد

یک نامزد انتخابات مجلس در مهاباد انصراف داد

همچنین تعدادی از کاندیداها به صورت شفاهی انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

مهاباد/بالویز/سیاسی/ فرماندار ویژه مهاباد گفت:«سید بهزاد زهرایی» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه از ادامه حضور در انتخابات انصراف داد.

به گزارش سایت خبری بالویز«حسن عباسی» اظهار‌داشت:این نامزد با ارائه نامه‌مکتوب و رسمی انصراف خود از شرکت در انتخابات را به فرمانداری این شهرستان اعلام‌کرد.

وی ادامه داد:با انصراف این نامزد،تعداد کاندیداهای انتخاباتی حوزه مهاباد به ۱۵ نفر کاهش‌یافت که از این تعداد ۱۳ نفر مرد و ۲ نفر زن هستند.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد:همچنین تعدادی از کاندیداها به صورت شفاهی انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد کاندیداها باتوجه به اینکه به صورت رسمی انصراف آنان به فرمانداری ابلاغ‌نشده همچنان در بین اسامی کاندیدا حضور دارند.

عباسی افزود: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۱ شعبه اخذ رای در شهرستان مهاباد پیش‌بینی شده است.  که نسبت به دوره قبل ۲۱ شعبه افزایش پیدا کرده‌است.

وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به فراهم‌بودن تمامی تمهیدات، تجهیزات و امکانات در حوزه انتخابیه شهرستان مهاباد شاهد برپایی باشکوه انتخابات و حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه این شهرستان در پای صندوق‌های رای باشیم.

۱۷۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه مهاباد واجد شرایط رای‌دادن در این دوره از انتخابات مجلس هستند.

مهاباد دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۱۲/۰۹-۰۱:۱۸:۲۵/خبر ۴۱۲۰/کدخبر ۱۹۸۰۸/ چ ۳۸۲/