به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی چهار طرح عمرانی،خدماتی و درمانی در مهاباد

این مرکز دارای پزشک‌ متخصص،روانپزشک و روان کار اجتماعی‌است.

مهاباد/بالویز/ اجتماعی/ با حضور مسئولین شهرستانی چهار طرح عمرانی،خدماتی و درمانی در مهاباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش سایت خبری بالویز،در حاشیه افتتاح طرحهای دهه فجر،طرح طرح عمرانی و خدماتی و اجتماعی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت:فاز نخست آسفالت راه روستایی محور لاچین به شیلان آباد با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

«رضا گنجعلی» با بیان اینکه طول این طرح چهار کیلومتر است،گفت: فاز دوم این طرح نیز به طول ۲ کیلومتر سال آینده در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد:همچنین فاز سوم این طرح هم به طول سه کیلومتر از محور شیلان‌آباد به درمان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به پیمان کار واگذار شده‌است.

کلنگ زنی پروژه پل باکس بتنی کتاب در مهاباد 

شهردار مهاباددر حاشیه افتتاح این پروژه بیان کرد:طرح‌باکس بتنی‌کتاب با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه از محل درآمدهای عمومی شهرداری کلنگ‌زنی شد.

وی اضافه کرد: این طرح به طول ۶۵ متر، عرض ۱۶ و دهنه ۵۰ متر در دست احداث بوده که اتمام آن میدان کتاب را به خیابان ملاجزیره متصل خواهد کرد.

«رستم پور» اظهار کرد:در قالب این طرح استفاده از ۹۰۰ تن بتن ریزی،۱۳۰ متر نرده گذاری و ۳۶ تن میلگرد جهت آرماتور بندی پیش‌بینی شده‌است.

 

بهره برداری طرح پارک سید آباد مهاباد 

شهردار مهاباد در حاشیه افتتاح طرح‌پارک سید‌آباد گفت: طرح‌پارک سیدآباد مهاباد با ۵۵ میلیارد ریال هزینه و مساحت هشت هزار مترمربعی به بهره برداری‌رسید.

«بابک رستم پور» افزود: منابع مالی این طرح از محل درآمدهای عمومی شهرداری بوده است.

وی تصریح کرد: در این طرح ۱۸ هزار مترمربع خاکبرداری و خاکریزی‌شده و سه هزار و ۸۰۰ مترمربع هم فضای سبز اجرا شده‌است.

افتتاح مرکز سلامت روان جامعه نگر در مهاباد 

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: چهارمین مرکز سلامت‌روان جامعه‌نگر آذربایجان‌غریی با هدف پاسخگویی به مشکلات‌روان و آسیب های‌اجتماعی در این شهرستان راه اندازی‌شد.

«امید صادق امیری» بیان کرد: این مرکز با پنج میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسیده و دارای پزشک‌متخصص،روانپزشک و روان کار اجتماعی‌است.

وی یادآور‌شد:با راه اندازی این مرکز مراجعات مرتبط به روانکاری و روانپزشکی از سایر مراکز‌درمانی نیز به آن ارجاع داده‌شده تا از خدمات آن استفاده‌کنند.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶- ۰۰:۱۰:۴۵/خبر ۴۰۹۵/کدخبر۱۹۷۱۶/ د۳۵۷/