معاون آموزش ابتدایی مهاباد

اجرای طرح «روز بدون کیف و کتاب» در مدارس مهاباد

در روز بدون کیف،آموزش تعطیل نمی‌شود

مهاباد/بالویز/اجتماعی/ طرح «روز بدون کیف و کتاب» در مدارس ابتدایی مهاباد در یک فضای شاد و با نشاط اجراء شد.

به گزارش سایت خبری بالویز معاون آموزش ابتدایی مهاباد گفت:طرح سراسری «روز بدون کیف» همزمان با مدارس سراسر کشور در مدارس‌ابتدایی مهاباد هم اجرا شد.

«احمد نژاد»با اعلام این خبر اظهارکرد:در این طرح دانش‌آموزان مطالب درسی و آموزشی را از طریق بازی‌های بومی و محلی و درمحیطی شاد و بانشاط یاد می‌گیرند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مهاباد افزود:معلمان هم از این فرصت برای تقویت روحیه و بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموزان استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد:در روز بدون کیف،آموزش تعطیل نمی‌شود بلکه دانش آموزان برای یادگیری خلق تجارب جدید اقدام می کنند.

«احمد نژاد»افزود: با توجه به ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت،فضای بیشتری برای بازی و یادگیری،پرداختن به مهارت‌های مختلف و خلق تجارب جدید برای دانش آموزان به وجود می آید.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مهاباد تصریح کرد: این طرح قرار است آخرین چهارشنبه هر ماه در مدارس سراسر کشور برگزار ‎‌شود.

به گزارش سایت خبری بالویز،مهم‌ترین رویکرد در اجرای روز بدون کیف و کتاب ایجاد محیطی با نشاط مبتنی بر بازی و تحرک برای دانش‌آموزان است.

در روز بدون کیف و کتاب دانش‌آموزان می توانند به جای کتاب وسایل دیگری را همانند کتاب داستان، اسباب بازی، وسایل ساخت کاردستی و با همفکری با خانواده،وسیله‌ای را جایگزین کیف کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۱۰/۲۸-۰۰:۴۸:۲۹/خبر ۴۰۷۳/کدخبر۱۹۶۲۴/ پ ۳۳۵/