همدردی و همبستگی

تجمع مردم مهاباد برای محکومیت اقدام تروریستی کرمان

در این حادثه طبق آخرین اخبار 84 نفر شهید و بیش از 200 نفر زخمی شده اند.

مهاباد/بالویز/سیاسی/ فرماندار مهاباد گفت:فتنه و ترور خللی در تداوم راه پرافتخار انقلاب اسلامی ایجاد نمی کند.

به گزارش سایت خبری بالویز،مردم مهاباد در تجمع خودجوش اقدام تروریستی کرمان را محکوم و همدردی خود را با بازماندگان اعلام کردند.

«حسن عباسی»اظهار کرد:چهار سال قبل در چنین روزی دشمنان کور دل و مدعیان حقوق بشر اقدام به ترور حاج قاسم سلیمانی کرده و این سردار فاتح را به شهادت رساندند.

وی اضافه کرد:روز چهارشنبه نیز عاشقان سردارسلیمانی و کودکان‌و‌زنان بی گناه کشورمان توسط همین مدعیان‌مبارزه با تروریست به خاک‌وخون کشیده شده و به شهادت رسیدند.

فرماندار ویژه مهاباد افزود: دشمنان از مزار و مکتب سلیمانی در هراس هستند.

وی ادامه داد:دشمنان بدانند مردم ما همواره در صحنه مبارزه با استکبار و تروریسم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی باقی خواهند ماند و هیچ ابایی از شهادت ندارند.

«عباسی» افزود:تا زمانی که جمهوری اسلامی دارای عزت،اقتدار و مستقل باشد و زیر سایه ولایت فقیه به حرکت پر صلابت خود ادامه دهد. توطئه های دشمنان ادامه می یابد که البته هیچ کدام از آنها نمی تواند اراده ملت ایران را خدشه دار کند.

مردم حاضر در این تجمع خودجوش نیز با شعارهای خود ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در کرمان،همدردی و همبستگی خود را با بازماندگان این حادثه شوم اعلام کردند.

عصر روز چهارشنبه (۱۳ دی) صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد.

این انفجار در ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی رخ داد. و سپس انفجار دوم در یک کیلومتری مزار و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی اتفاق افتاد.

در این حادثه طبق آخرین اخبار ۸۴ نفر شهید و بیش از ۲۰۰ نفر زخمی شده اند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۱۰/۱۵-۰۶:۱۸:۲۷/خبر ۴۰۵۳/کدخبر ۱۹۵۳۴/ج ۳۱۶/