فرمانده انتظامی مهاباد

اعتراف کلاهبرداران با شیوه فروش وام ازدواج در مهاباد

متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از دستگیری ۳ کلاهبردار خرید و فروش وام ازدواج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز« سرهنگ یوسف اشرفی» گفت: ۳ کلاهبردار در این شهرستان با خرید و فروش وام ازدواج به جرم خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد افزود: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه فروش وام ازدواج، موضوع ضمن هماهنگی با مراجع قضایی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:کاراگاهان پلیس انتظامی مهاباد با انجام اقدامات فنی گسترده ۳ نفر از متهمان را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

«سرهنگ اشرفی» اضافه کرد:این کلاهبرداران در بازجویی های اولیه به بیش از ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان با فروش وام ازدواج اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است .

به گزارش سایت بالویز،وام ها،از جمله تسهیلاتی هستند که با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه امروز و تنوعی که دارند،بسیار مورد استقبال افراد قرار می گیرند. 

بسیاری از افراد، به خرید و فروش وام هایی رو آورده که در بسیاری موارد، در صورتی که مطابق نحوه و شرایط آن، انجام نگردد، تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت و انتقال دهنده را با حکم مجازات خرید و فروش وام، روبرو خواهد کرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۷۳۰-۰۰:۲۲:۴۸/خبر ۴۰۰۱/کدخبر ۱۸۹۷۵/ ی ۳۰۶/