مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

رانندگان وانت بار برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند

در سطح استان ۱۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه ناوگان وانت بار فعالیت دارند

مهاباد/بالویز/مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:رانندگان و ناوگان حمل کالا تحت صحابت بارنامه اقدام به دریافت کارت هوشمند کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز« پیمان آرامون» با اعلام این خبر اظهارداشت:کلیه رانندگان و ناوگانی که بارهای تحت صحابت بارنامه بارگیری می کنند، ملزم به دریافت کارت هوشمند راننده و ناوگان هست.

وی افزود: دریافت کارت هوشمند وانت های باری با تصمیم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت ساماندهی و به منظور ایجاد انتظام در نحوه بهره برداری و تردد وانت بارها در جاده های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده های کشور به مرحله اجرا در آمده و به همین منظور شرایط خاصی به منظور تسهیل امور فراهم شده است.

«آرامون» خاطر نشان کرد:به اطلاع رانندگان عزیز و فعالان بخش حمل و نقل وانت بار می رساند با توجه به اینکه تخصیص سوخت این ناوگان نیز با استفاده از اسناد حمل ( بارنامه) صادره برای آن وسیله نقلیه تخصیص خواهد یافت، لذا با توجه به این شرایط و جلوگیری از قطع سهمیه سوخت ناوگان هرچه سریعتر نسبت به دریافت کارت هوشمند ناوگان و راننده اقدام نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سطح استان ۱۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه ناوگان وانت بار فعالیت دارند که در ۶ ماهه گذشته در حدود ۱۰۰ کارت هوشمند برای این ناوگان صادر شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۷/۰۵-۰۷:۰۰:۱۰/خبر۳۸۹۵/کدخبر۱۸۷۱۱/ چ ۲۶۳/