عمرانی و آبادانی

۲ پروژه عمرانی و گاز رسانی در مهاباد افتتاح شد

مشعل گاز هفت خانوار روستای کهنه ده واقع در بخش مرکزی مهاباد روشن شد.

مهاباد/بالویز/باحضور فرماندار ویژه مهاباد، جمعی از مسوولان ۲ پروژه عمرانی و گاز رسانی در مهاباد افتتاح شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”۶۰ واحد منزل مسکونی با پرداخت ۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در مهاباد به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد گفت: ۶۰ واحد منزل مسکونی به صورت همزمان و به نمایندگی در روستای یوسفکند به بهره برداری رسید.

“حنیف سلامت” بیان کرد: برای هر واحد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته ۵۰ واحد در حال ساخت است، افزود: در مجموع از سال ۱۳۸۲ تاکنون ۴۰۸ واحد بازسازی و احداث شده که برای آن بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان واگذار شده است.

همچنین از آسفالت معابر سه روستای کهریزه شیخان، قوبی باباعلی و یوسفکند خبرداد و گفت: برای زیرسازی این پروژه ها از طرف دهیاری ۱٫۲ میلیارد تومان و از طرف بنیاد نیز ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

مشعل گاز هفت خانوار روستای کهنه ده واقع در بخش مرکزی مهاباد روشن شد

رییس اداره گاز مهاباد گفت: برای گازرسانی این روستا کوچک بیش از ۲ کیلومتر لوله گذاری با ۲ میلیارد تومان هزینه انجام شده است.

“عبدالواحد مریمی” بیان کرد: با افتتاح این روستا مجموع روستاهای گازدار مهاباد به ۸۳ روستا با درصد پوشش ۷۳ درصد رسیده است.

امسال ۷۴ پروژه عمرانی در قالب طرح های مختلف از جمله آموزشی، راهداری، ورزشی، درمانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهرستان با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۶/۰۸-۰۷:۰۰:۱۰/خبر۳۸۵۲/کدخبر۱۸۴۳۴/ چ ۲۱۹/