به مناسبت هفته دولت

بهره برداری از ۵ طرح عمرانی،مخابراتی و آموزشی در مهاباد

مدرسه 2 کلاسه سلوک به بهره برداری رسید.

مهاباد/بالویز/۵ طرح عمرانی؛ مخابراتی و آموزشی واقع در بخش خلیفان مهاباد به بهره برداری رسید.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”سه پروژه عمرانی شامل بهسازی، آسفالت و سنگفرش معابر با چهار میلیارد تومان در بخش خلیفان مهاباد به بهره برداری رسید.

بخشدار بخش خلیفان مهاباد گفت: پروژه آسفالت و بهسازی معابر شهر خلیفان با پنج هزار مترمربع زیربنا و لکه گیری نوارهای حفاری نیز به مساحت پنج هزار مترمربع انجام شده است.

“محمدامین صبوری” با بیان اینکه برای این ۲ پروژه ۳٫۵ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: با افتتاح این پروژه تمام معابر اصلی شهر خلیفان آسفالت شده است.

وی همچنین از افتتاح سنگفرش روستای کیتکه خبر داد و گفت: این پروژه نیز با مساحت هزار مترمربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

بخشدار خلیفان همچنین از راه اندازی فیبر نوری دفتر بخشداری با ۱۰۰ میلیون تومان خبرداد و گفت: افتتاح این طرح موجب کیفیت خدمات اینترنت بخش، برقراری ویدیو کنفرانس و شبکه دولتی و همچنین به اجرای بهتر روند انتخابات کمک کرده است.

مدرسه ۲ کلاسه سلوک به بهره برداری رسید.

رییس اداره آموزش و پرورش مهاباد هم در این مراسم گفت:مدرسه ۲ کلاسه مقطع ابتدایی روستای سلوک با مشارکت خیران و مجموع ۹۰۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

“اسعد رسولی” بیان کرد: این مدرسه با آورده ۷۵۰ میلیون خیران و همچنین تامین مابقی زیرسازی آن توسط نوسازی مدارس تمکیل شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۶/۰۷-۰۶:۳۵:۴۸/خبر ۳۸۵۰/کدخبر۱۸۴۲۸/س ۲۱۴/