درمانی و گردشگری

افتتاح ۲ پروژه درمانی و گردشگری در مهاباد

مرکز شیمی درمانی با ظرفیت 100 تا 120 جلسه شیمی درمانی ماهانه به بهره برداری رسید.

مهاباد/بالویز/۲ پروژه درمانی و گردشگری در مهاباد افتتاح و به بهره برداری رسید. 

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” آیین های گرامیداشت هفته دولت روز شنبه با افتتاح ۲ طرح عمرانی و کلنگ زنی یک طرح بهداشتی با حضور مسوولان مهابادی و همراهی مردم برگزار شد.

مرکز شیمی درمانی بیمارستان مهاباد به بهره برداری رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: مرکز شیمی درمانی با ظرفیت ۱۰۰ تا ۱۲۰ جلسه شیمی درمانی ماهانه به بهره برداری رسید.

“امید صادق امیری” بیان کرد: این مرکز با هزینه ۱۰ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید و پزشک متخصص نیز به صورت روزانه در این مرکز مستقر شده که امکان ویزیت نیز برای بیماران فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرکز شیمی درمانی مهاباد بیماران جنوب استان را نیز پوشش خواهد داد،گفت:با افتتاح این مرکز بیماران حوزه جنوب استان نیاز به مراجعه به مراکز درمانی مرکز استان نبوده و می توانند موارد مرتبط را در این مرکز پیگیری کنند.

هتل یک ستاره با ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت:هتل یک ستاره با ظرفیت ۶۰ تخت اقامت طی شبانه روز با ۱۷ میلیارد تومان آورده و سه میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بهره برداری رسید.

“ناصر صدفی” بیان کرد: با افتتاح این هتل مجموع مراکز اقامتی شهرستان به هفت مرکز با ظرفیت ۶۷۴ تخت رسیده است.

مرکز جامع سلامت صبا در مهاباد کلنگ زنی شد.

مرکز جامع سلامت صبا با هدف توزیع خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه شمال شهر مهاباد کلنگ زنی شد.

رییس مرکز بهداشت مهاباد گفت: این مرکز با اعتبار اولیه پنج میلیارد تومان و پوشش ۱۴ هزار نفری کلنگ زنی شد.

“کریم علیزاده آذر” از احداث مرکز اورژانس ۱۱۵ نیز خبرداد و گفت:هدف از ایجاد پایگاه اورژانس شهری، کمک به مصدومان حوادث مختلف و انتقال سریع آنان به مراکز درمانی در کمترین زمان ممکن است.

امسال ۷۴ پروژه عمرانی در قالب طرح های مختلف از جمله آموزشی، راهداری، ورزشی، درمانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهرستان با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۶/۰۵-۰۰:۱۰:۵۲/خبر۳۸۴۷/کدخبر۱۸۴۱۴/ ی ۲۱۱/