به مناسبت هفته دولت

۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی در مهاباد افتتاح شد

سه پروژه آبرسانی و دفع فاضلاب در مهاباد با 38 میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

مهاباد/بالویز/در اولین روز گرامیداشت هفته دولت،۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی در مهاباد افتتاح شد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز” روز پنجشنبه آیین گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان با غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور فرماندار ویژه مهاباد، امام جمعه و مسوولان محلی آغاز شد.

پروژه های شرکت توزیع برق با بیش ۶۴۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیر شرکت توزیع برق مهاباد در حاشیه این مراسم گفت: امسال ۶۰ کیلومتر تبدیل سیم خود نگهدار به کابل مسی با ۲۴ میلیارد تومان هزینه اجرا و به بهره برداری رسید.

“جلال زایر” بیان کرد: همچنین ۵۰ کیلومتر دیگر از تبدیل سیم مسی به کابل خود نگهدار در سطح روستا با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در دست انجام است.

وی از احداث خط مدار فیدر یک و پنج با ۲ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: برق رسانی به چاه های کشاورزی و مراکز تولیدی با پنج میلیارد تومان هزینه و راه اندازی ۲ مداره شهرک صنعتی این شهرستان با مجموع ۱۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه های افتتاحی هفته دولت در شهرستان مهاباد در حوزه برق و انرژی است.

سه پروژه آبرسانی و دفع فاضلاب در مهاباد با ۳۸ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

رییس اداره آب و فاضلاب مهاباد نیز در آیین نخستین روز از هفته دولت گفت: آبرسانی به روستاهای قره داغ، قجی آباد و گاپیس از محل پروژه آبرسانی به ۱۴۱ روستای با ۱۲ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

“مسعود امجدی” بیان کرد: عملیات اجرای شبکه فاضلاب شهرک تاناکورا عمده با ۲ میلیارد تومان و عملیات اجرایی لیفت فاضلاب پشت بازارچه نور با سه میلیارد تومان هزینه از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده در حوزه آبفا بود.

وی اضافه کرد: همچنین احداث طرح شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک صبا و سایر نقاط شهر با ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به طول ۱۷ کیلومتر کلنگ زنی شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۶/۰۳/-۰۶:۱۵:۲۸/خبر۳۸۴۴/کدخبر۱۸۳۹۸/ ج ۲۰۸/