فرماندار مهاباد

بهر برداری و کلنگ زنی ۶۶ پروژه طی هفته دولت در مهاباد

شهرستان مهاباد در جنوب استان به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

مهاباد/بالویز/فرماندار مهاباد گفت: ۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان طی هفته دولت در شهرستان مهاباد کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”حسن عباسی” اظهار کرد: از مجموع کل پروژه های امسال ۶۶ پروژه با ۶۱۴ میلیارد تومان اعتبار مربوط به بخش عمرانی و هفت پروژه به ارزش ۴۱۴ میلیارد تومان هم مربوط به بخش صنعتی و تولیدی است.

وی ادامه داد: طی هفته دولت امسال ۳۰ پروژه شهری با ۳۴۷ میلیارد تومان هزینه افتتاح و پنج پروژه نیز با ۴۶ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی خواهد رسید.

فرماندار ویژه مهاباد،اضافه کرد: همچنین ۲۸ پروژه عمرانی با ۱۱۹ میلیارد تومان هزینه در بخش عمران روستایی به بهره برداری رسیده و سه پروژه نیز با ۱۰۲ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

“عباسی” بیان کرد: امسال هفت پروژه صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری ۴۱۴ میلیارد تومانی در دست اقدام بوده که ۱۱۴ میلیارد تومان آن طی هفته دولت به بهره برداری رسیده و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز هم کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت خدمات شایانی را در شرایط تحریم برای رفاه مردم ارایه کرده است، گفت: هم اکنون در حوزه های مختلف راهداری، درمانی، گازرسانی و مدرسه سازی در دست اقدام است.

“عباسی” با بیان اینکه اغلب مصوبات سفر رییس جمهور و مقام عالی استان در حال اجرا و افتتاح است، افزود: شهرستان مهاباد در جنوب استان به کارگاه سازندگی تبدیل شده که موجب ارتقای زیرساخت های توسعه ای خواهد شد.

فرماندار مهاباد ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت را فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و تبیین دستاوردهای نظام و خدمت به مردم می دانیم و در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌ مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۵/۲۷-۰۱:۰۰:۱۵/خبر۳۸۳۳/کدخبر ۱۸۳۴۰/ ج ۱۹۷/