رئیس شورای اسلامی شهرستان

خبرنگاران مشاوران و امین مردم هستند

انتقاد سازنده می تواند در پیشبرد اهداف مدیران نقش داشته باشد

مهاباد/بالویز/رئیس شورای اسلامی شهرستان مهاباد،گفت:رسالت خبرنگاران علاوه بر آگاه سازی ،مشاوران و امین مردمند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”آرش شهابی”در نشست با اصحاب رسانه های شهرستان اظهار داشت:با توجه به رسالت خطیر خبرنگاران و جایگاه آنها علاوه بر آگاه سازی و انعکاس مشکلات در سلامت اجتماعی نیز نقش دارند.

رئیس شورای اسلامی مهاباد اظهار کرد:مدیرانی موفق هستند که ارتباط تنگاتنگی با رسانه ها دارند و این ارتباط می تواند علاوه بر امید آفرینی در ساختار مدیریت شهری نقش ایفاء کند.

“آرش شهابی”با اشاره به نقش روابط عمومی ادارات با خبرنگاران،افزود:یکی از مشکلات خبرنگاران با توجه به مخاطبان متفاوت ذائقه خبری برای مخاطبان است و این مستلزم تولید با محتواهای متفاوت خبری است. 

وی ادامه داد:رسانه این شهرستان در زمات اپیدیمی کرونا با آگاه بخشی و و اطلاع رسانی توانستند در سلامت اجتماعی نقش سازنده ای را ایفاء کنند.

“شهابی”با بیان اینکه انتقاد سازنده می تواند در پیشبرد اهداف مدیران نقش داشته باشد،عنوان کرد:انتقاد باید همراه با راهکار باشد در غیر اینصورت بدون نقد شفافیت به وجود نمی آید و چه بسا در جامعه ای که نقد نباشد راه برای هرنوع پدیده های اجتماعی به وجود می آید.

رئیس شورای اسلامی مهاباد،تصریح کرد:رسانه ها روشنگران افکار عمومی هستند و آنها می توانند با آگاه رسانی از طریق آموزش و تولید خبر در ارتقاء فرهنگ شهرنشینی نقش داشته باشند.

در پایان این نشست از رسانه ها به مناسبت روز خبرنگار تجلیل به عمل آمد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۵/۱۹-۰۶:۱۳:۲۵/خبر۳۸۲۲/کدخبر۱۸۲۷۹/ پ ۱۸۶/