فرماندار ویژه مهاباد

ثبت نام بیش از ۲۳ هزار متقاضی طرح مسکن ملی در مهاباد

متقاضیان مسکن ملی 417 میلیارد تومان در مهاباد پرداخت کردند

مهاباد/بالویز/فرماندار مهاباد،گفت:از ابتدای طرح ملی مسکن تاکنون بیش از ۲۳ هزار نفر ثبت نام کردند و از این تعداد ۹ هزار و ۷۴۷ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”حسن عباسی”با اشاره به اینکه متقاضیان مسکن ملی ۴۱۷ میلیارد تومان در مهاباد پرداخت کردند،اظهار داشت:۸ هزار و ۹۷۸ نفر نیز بیش یک مرحله و مبالغی بیشتر از ۴۰ میلیون تومان نسبت به واریز وجه پرداخت کردند.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به وضعیت اجاره مسکن و قیمت بالای زمین اضافه کرد: الحاق ۱۷۰ هکتار زمین به محدوده شهر در راستای اختصاص زمین به پروژه های مساکن و احداث آن موجب کاهش قیمت زمین و اجاره خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح توسعه محدوده روستاها در سطح ۱۳۶ هکتار نیز اجرا شده است، گفت: ۵۱ روستا الحاق به محدوده آن به اتمام رسیده که از این حیث مهاباد جز شهرهای برتر استان است.

عباسی از توسعه شهرهای تازه تاسیس خلیفان و گوگ تپه خبرداد و افزود:در راستای کمک به احداث مسکن و توسعه این مناطق ۳٫۵ هکتار در شهر خلیفان واگذار شده و برای شهر گوگ تپه نیز در مرحله واگذاری قرار دارد.

وی همچنین از احداث مجتمع اداری برای شهرستان مهاباد خبرداد و گفت: مکان یابی و راه اندازی این مجتمع در دراز مدت ضمن راحتی شهروندان نحوه ارایه خدمات و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی را بیشتر خواهد کرد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جز شهرهای با موقعیت مکانی خاص و محدود است که قیمت مسکن،اجاره و زمین در آن گلایه شهروندان را در پی داشته است.

مهاباد/بالویز۱۴۰۲/۰۴/۱۵-۰۵:۱۸:۵۷/خبر ۳۷۷۵/کدخبر۱۸۰۷۸/پ ۱۴۰/