رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

شرکت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد

در ورودی حوزه های امتحانی رأس ساعت 7:30 (هفت و سی) بسته خواهد شد.

مهاباد/بالویز/امسال سه هزار و ۳۶۸ داوطلب در این شهرستان در کنکور سراسری شرکت می کنند که نسبت به سال گذشته حدود ۲۵ درصد کاهش دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”بهروز خضری” رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد افزود:از مجموع داوطلبان ۶۰ درصد زن و ۴۰ درصد مرد هستند که در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجه و طی ۲ روز با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد:از این تعداد رشته تجربی با یک هزار و ۵۶۹ نفر بیشترین داوطلب و رشته انسانی و زبان خارجی به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: گروه آزمایشی ریاضی، انسانی و هنر روز چهارشنبه و گروه آزمایشی علوم تجربی و زبان‌های خارجه نیز روز پنجشنبه به رقابت خواهند پرداخت.

“خضری” اضافه کرد:در ورودی حوزه های امتحانی رأس ساعت ۷:۳۰ (هفت و سی) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ نیز صبح و عصر روزهای چهارشنبه ۱۴ و پنجشنبه ۱۵ تیرماه در ۴۱۷ شهرستان، ۶۶۲ حوزه اصلی و ۱۹۵۵ حوزه فرعی برگزار می شود.

بنابر آمار سازمان سنجش آموزش طی مدت نام‌نویسی از ۱۵ تا ۲۴ فروردین برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۴/۱۴-۰:۲:۵۳:۴۸/خبر۳۷۷۴/کدخبر۱۸۰۷۵/چ ۱۳۹/