شهردار مهاباد

برای رفع بار ترافیکی،سه دهنه پل در مهاباد احداث می شود

مراحل احداث پروژه کمربندی تاج سد به منطقه آزادگان نیز با همکاری دستگاههای خدمات رسان تسریع می یابد

مهاباد/بالویز/شهردار مهاباد گفت:با هدف تقویت زیر ساخت و کم کردن بار ترافیکی سطح شهر احداث سه دهنه پل با اعتبار ٣٣ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”بابک رستم پور”با اعلام این خبر افزود: این پل ها شامل پل” شه ورنگ” با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مرحله اجرای فونداسیون، پل حد فاصل میدان کتاب به‌ ملای جزیری با اعتبار پنج میلیارد تومان درحال اخذ مصوبه از شورای اسلامی شهر و فرمانداری و پل حد فاصل خیابانهای شهید مامند گلابی و ساحلی با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در حال مقدمات انتخاب پیمانکار از طریق فراخوان عمومی است که با هدف تقویت زیر ساخت و کم کردن بار ترافیکی سطح شهر در دستور کار قرار دارد.

شهردار مهاباد،اظهارکرد:سه تقاطع اصلی سطح شهر شامل تقاطع پل یرغو،چهار راه مولوی و سربازان گمنام با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به همراه پل حکمت هوشمند سازی شده است.

وی،با بیان اینکه هوشمند سازی سه تقاطع دیگر نیز در دستور کار قرار دارد،گفت:در سه ماهه نخست امسال ۱۵ میلیارد ریال و برای سه ماهه دوم نیز ۱۲ میلیارد ریال برای هوشمند سازی تقاطع ها هزینه خواهد شد.

شهردار مهاباد همچنین اضافه کرد:مراحل احداث پروژه کمربندی تاج سد به منطقه آزادگان نیز با همکاری دستگاههای خدمات رسان تسریع می یابد که تلاش می کنیم برای هفته دولت آن را آماده بهره برداری کنیم.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۴/۱۴-۰۰۴۹:۵۳/خبر۳۷۷۳/کدخبر۱۸۰۷۳/چ۱۳۸/