شهردار مهاباد

بهره برداری و مرمت حوضخانه رستم بیگ مهاباد

تعامل سازنده با مردم و مسئولین می تواند موجب توسعه شهری شود .

مهاباد/بالویز/ حوضخانه رستم بیگ مهاباد در قالب طرح مرمتی و محوطه سازی سنتی با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز”شهردار مهاباد”در آیین بهره برداری از این طرح اظهار داشت:حوضخانه رستم بیگ مهاباد در قالب طرح مرمتی و محوطه سازی سنتی با اعتباری بالغ بر ۸میلیارد ریال به بهرداری رسید.

“بابک رستم پور” با اشاره به نهم اردیبهشت روز شورا افزود: این روز تجلی مردم بر سرنوشت و مشارکت مردم در توسعه شهری و منشاء تسهیل گری و توسعه همه جانبه شهر است.

“شهردار مهاباد” گفت:در بودجه سال جاری در تمامی زمینه های مختلف در راستای توسعه متوازن تقسیم بندی صورت گرفته است.

“رستم پور” تصریح کرد:برای احیاء و مرمت بافت های تاریخی و توسعه شهر نیاز به تعامل بین مردم و دستگاه های اجرایی است .

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد نیز در آیین اظهار کرد:تعامل سازنده با مردم و مسئولین می تواند موجب توسعه شهری شود .

“آرش شهابی ” با اشاره به سرمایه انسانی در بدنه شهرداری ادامه داد:امروز در پرداخت حقوق پرسنل شهراری هیچ معوقه ای وجود ندارد و حتی در مناسبت های خاص نیز هزینه های برای این پرسنل واریز می شود.

“رئیس شورای اسلامی “شهر مهاباد بیان کرد:تقسط بدهی ۴۵ میلیارد تومانی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی،پرداخت ۵۰ درصد از بدهی های شهرداری به پیمانکاران و جرایم ،بازسازی قرائت خانه ،بتن پلاک سطح معابر ،احداث پارک میخک در محله قصابخانه ،اهداء ۲۷۰۰متر زمین به آموزش و پرورش جهت آموزش در مناطق کم برخوردار،احداث کمربندی در مناطق مختلف شهر،احداث پردیس سینمایی ،خرید۵ دستگاه خودروی آتش نشانی با هزینه بالغ بر ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان و دهها مورد عملکرد را می توان از دستاوردهای دور ششم شورای اسلامی این شهرستان بیان کرد.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۲/۰۲/۰۹-۱۲:۰۰:۰۰/خبر ۳۶۸۵/کدخبر۱۷۷۱۴/ش/۵۲/

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)