مدیر کمیته امداد امام خمینی(ه) مهاباد

۱۷ مرکز خیریه در سطح شهرستان فعال هستند

خَیرین مهابادی در طول ماه مبارک رمضان در مجموع ۱۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

مهاباد/بالویز/مدیر کمیته امداد امام خمینی(ه) مهاباد،گفت:۱۷مرکز خیریه در سطح شهرستان مهاباد در امور انجام خیریه فعال هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”احمد نوذری” با اعلام این خبر اظهار داشت:مردم و خیرین این شهرستان در جشن نیکوکاری سال گذشته ۲۸ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند.

مدیر کمیته امداد خمینی (ره)مهاباد افزود:خَیرین مهابادی در طول ماه مبارک رمضان در مجموع ۱۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

وی همچنین ادامه داد: با کمک‌های خیرین در طول ماه مبارک رمضان بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ خدمت مختلف شامل توزیع غذای گرم، سبد کالا و بسته‌های خوراکی برای خانواده‌های نیازمند این شهرستان انجام شد.

“احمد نوذری” با اشاره به فعالیت هشت آشپزخانه تهیه غذای گرم در طول این ماه، اضافه کرد: در این مدت ۹ هزار و ۴۶۰ پرس غذای گرم در قالب افطاری بین نیازمندان توزیع شد که برای تهیه آن یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده بود.

او می‌گوید: در طول ماه مبارک رمضان ۲ هزار و ۷۶۷ سبد کالاهای اساسی بین نیازمندان این شهرستان با ۱۶ میلیارد ریال هزینه، توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در ادامه بیان کرد: در طول این ماه چهار هزار و ۴۸۴ بسته خوراکی شامل بامبه و زولبیا و خرما نیز خریداری و میان مددجویان و نیازمندان توزیع شد که برای آنها نیز ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال هزینه شده بود.

وی یادآور شد: مردم و خیران می‌توانند وجه نقد خود را با شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد تاکید کرد: همچنین مردم و خیران با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد با گوشی تلفن همراه خود می‌توانند مبالغ اهدایی را واریز کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۲/۰۵-۰۷:۱۰:۱۸/خبر۳۶۸۳/کدخبر۱۷۷۰۴/س/۵۰/