رئیس شورای شهر مهاباد

مردم و نیروی کار مهمترین سرمایه شهرداری است

پروژه کمربندی آزادگان با پیشرفت 80 درصد در حال اتمام است

مهاباد/بالویز/رئیس شورای شهر مهاباد،گفت:پشتوانه شهرداری در اجرای فعالیت های عمرانی و خدماتی مردم و نیروی کار است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”آرش شهابی” در نشست با اصحاب رسانه های محلی و ملی اظهار داشت:۷۰ درصد درآمد شهرداری با پشتوانه مردم و از پرداخت عوارض های ساختمانی تامین می شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه مبلغ ۲۰۰میلیارد تومان بودجه سال ۱۴۰۱ کاملا تحقق پیدا کرد ،افزود:شهرداری با پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان نسبت به بدهی خود اقدام کرده و حقوق پرسنل در این سازمان به روز شده است.

وی اظهار داشت:پروژه کمربندی آزادگان با پیشرفت ۸۰ درصد در حال اتمام است و ۱۵ درصد بدهی شهرداری نسبت به تامین اجتماعی پرداخت شده است.

“شهابی”ادامه داد:این شهرستان دارای ۵۶هکتار فضای سبز است که درسال آینده به ۷۰ هکتار خواهد رسید و فضای سرانه برای هر شخص به ۹متر ارتقاء پیدا خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد با بیان اینکه کارخانه آسفالت مهاباد به طور کلی درمالکیت شهرداری است،عنوان کرد:بودجه سال آینده حدود۶۰۰میلیارد تومان برآورد شده است که نسبت به سال گذشته افزایش رشد چشمگیری دارد.

“آرش شهابی” تصریح کرد:شهرداری مهاباد با داشتن ۷۳۰نفر پرسنل ۶۰درصد بودجه پیش بینی شده را برای کارهای عمرانی هزینه خواهد کرد.

بنا به گفته وی ،ساماندهی پل یرغو،احداث مجتمع ورزشی در کوی دانش،خانه کودک،توسعه سرای هیمن،ساماندهی شهر بازی ،خرید ماشین آلات،احداث سوم ساختمان آتش نشانی،هوشمند سازی چراغ های راهنمایی و رانندگی را از اقدامات این سازمان در سال آینده خبر داد.

درپایان جلسه به پاس خدمات اصحاب رسانه با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی با اهداء لوح تقدیر از کلیه رسانه ها تقدیر به عمل آمد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۱۲/۲۹-۰۵:۴۸:۲۹/خبر۳۶۳۳/کدخبر۱۷۵۰۶/د