به مناسبت روز جوان

ویژه برنامه روز جوان در مهاباد برگزارشد

18 اسفند (سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد) است

مهاباد/بالویز/ویژه برنامه روز جوان در مسجد ام المومنین،حضرت عایشه (رض) مهاباد برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”فرماندار مهاباد”طی سخنانی در خصوص جایگاه جوان ایرانی،گفت:توجه به مقوله مادی و معنوی جوانان موجب پیشرفت توسعه و آبادانی کشور خواهد شد.

“حسن عباسی” با بیان اینکه علم آموزی رمز موفقیت و سربلندی جوانان است،افزود:مطالعه کردن و توجه به بعد معنوی و پاسداشت فرهنگی و اسلامی در راستای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و مسائل معنوی جامعه دانست. 

همچنین در این مراسم،خانم حیدری (مدیر سمن آوای ایمان اداره ورزش و جوانان) و مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری ایمان (مسجد حضرت عایشه(رض) در خصوص انواع فعالیت های فرهنگی، آموزشی و قرآنی سمن آوای ایمان و کانون فرهنگی و هنری ایمان سخنرانی کردند.

وی ضمن گرامیداشت روز جوان و ۱۸ اسفند (سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد)، پیگیری انواع برنامه و نشست های متعدد در حوزه جوانان و خانواده توسط سمن آوای ایمان (مربوط به اداره ورزش و جوانان) و همچنین اجرای انواع فعالیت های فرهنگی، هنری، آموزشی و قرآنی توسط کانون فرهنگی و هنری ایمان (مسجد حضرت عایشه(رض)) موجبات مبدل شدن این مجموعه به سمبل فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی منطقه زمین های شهرداری شده است.

به گزارش سایت خبری بالویز؛ویژه برنامه قرآنی ۱۸ اسفند (سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد) در مسجد جامع شیلان پشت تپ مهاباد برگزار گردید،این مراسم به همت کانون فرهنگی و هنری مساجد مهاباد برگزار شد.

در ادامه ضمن اجرای گروه مولودی خوانی کانون فرهنگی و هنری مساجد مهاباد، از جوانان برتر و اعضای ممتاز فرهنگی و قرآنی تجلیل شد.

همچنین در ادامه برنامه های امروز مسوولان مهابادی به مناسبت هفته ورزش و ولادت حضرت علی (ع) با خانواده شهید «محمد تدین» نیز دیدار و دلجویی کردند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۱۲/۱۹- ۰۰:۳۰:۲۵/خبر ۳۶۲۲/کدخبر ۱۷۴۴۹/ج