مسئول واحد پشتیبانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد

توزیع ۱۵ مرحله کالاهای اساسی از ابتدای امسال در مهاباد

حفظ آرامش بازار و کمک به اقتصاد خانوارها از مهم‌ترین اهداف جهاد کشاورزی در توزیع کالاهای اساسی است.

مهاباد/بالویز/مسئول واحد پشتیبانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد،گفت:از ابتدای سال جاری تا به اکنون ۱۵ مرحله کالای اساسی در این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”خاکپور”با اشاره به اینکه توزیع کالاهای اساسی در قالب تنظیم بازار بوده است،اعلام کرد: بیش از۱۰۰تن کالای اساسی اسفند ماه در مهاباد توزیع می شود.

مسئول واحد پشتیبانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد،اظهارکرد:با توجه به افزایش قیمت ها و کاهش قدرت خرید ستاد تنظیم بازار برای ثبات قیمت ها اقدام به توزیع کالاهای اساسی کرده است.

وی ادامه داد:در حال حاضر ۲۰ تن برنج هندی “کیسه ای” با قیمت ۳۵۰هزارتومان و ۸ تن گوشت گوسفندی کیلوی با قیمت ۱۵۷هزارتومان در مراکز تعیین شده این شهرستان در حال توزیع است.

“خاکپور”گفت:جهت رفع کمبود بازار و همچنین در آستانه ماه مبارک رمضان ۱۲۶تن برنج و ۸۰تن گوشت سفید و قرمز درخواست کرده ایم که در حال حاضر ۲۰تن برنج در سطح مراکز عرضه توزیع می شود.

وی با بیان اینکه سعی خواهیم کرد که کمبودی در بازار وجود نداشته باشد، تصریح کرد:حفظ آرامش بازار و کمک به اقتصاد خانوارها از مهم‌ترین اهداف جهاد کشاورزی در توزیع کالاهای اساسی است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۱۱/۲۷-۰۱:۱۲:۵۳/خبر۳۵۹۴/کدخبر۱۷۲۸۹/پ