فرماندار مهاباد

افتتاح طرحهای عمرانی در روستاهای مهاباد

گازرسانی به 63 روستای بخش خلیفان هم اکنون در دست اقدام است

مهاباد/بالویز/ درهشتمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح طرحهای روستایی در مهاباد با حضور مسئولین این شهرستان انجام شد.

 به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز؛سه طرح عمرانی شهرداری خلیفان به بهره برداری رسید.

آسفالت خیابان شهدای منا به خیابان شورا با پنج میلیارد ریال و هزار و ۳۰۰ مترمربع و ساماندهی و آسفالت مسیر دسترسی به خانه بهداشت با ۲٫۴ میلیارد ریال و آسفالت و ساماندهی ورودی خلیفان از مسیر بوکان با بیش از هزار و ۵۰۰ متر مربع و ۵٫۷ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

فرماندار مهاباد هم در این مراسم از صدور مجوز تصفیه خانه شهر خلیفان خبر داد و گفت: عملیات احداث این تصفیه خانه حداکثر تا اوایل تابستان سال آینده اجرایی خواهد شد.

“حسن عباسی” بیان کرد: پروژه آبرسانی به ۱۴۱ روستای مهاباد در دست اقدام بوده و سال آینده هم یک چاه برای تامین آب شرب روستاییان شهر خلیفان حفر خواهد شد.

۷۷ روستای مهاباد گازدار شدند

رییس اداره گاز مهاباد در حاشیه افتتاح این طرح اظهار کرد:با افتتاح این طرح برای ۷۷ خانوار در قالب این سه روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.

“عبدالواحد مریمی” اضافه کرد: گازرسانی به ۶۳ روستای بخش خلیفان هم اکنون در دست اقدام است که طی چند سال آینده از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی با هدف حمایت از مظلومان و توجه به مناطق محروم و افراد نیازمند به پیروزی رسید.

“حسن عباسی” بیان کرد: توزیع عادلانه امکانات و رفاهیات در دولت آیت الله رییسی در دستور کار قرار گرفته و تمام خدمات داخل شهر به سطح روستاها نیز سوق داده می شود.

وی بیان کرد: انقلاب ما انقلاب مردمی و در کنار شهروندان بوده و در شرایط سخت تحریم نیز تمام تلاش خود را برای رفاه مردم به ویژه در مناطق روستایی بکار خواهد گرفت.

چهار کیلومتر راه روستایی در مهاباد افتتاح شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: مسیر راه روستایی گلیار به طول یک کیلومتر و همچنین آزاد به باجه وند با بیش از سه کیلومتر با مجموع ۶۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

“رحمت نویدی نیا” اضافه کرد: همزمان با افتتاح این طرح تمکیل پروژه های آسفالت روستاهای گوملیان، سیچان بلاغ و باجه وند با بیش از ۱۹۰ میلیارد ریاا در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: برای سال ۱۴۰۲ نیز ۶۴ کیلومتر آسفالت، بهسازی و روکش راه روستایی در دست اقدام است که برای انجام اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۱۱/۲۱-۰۲:۴۳:۴۸/خبر۳۵۸۵/کدخبر۱۷۲۵۰/ج