70میلیون ریال توسط خیرین به مرکز بهداشت مهاباد اهدا شد

مهاباد- بالویز( سفیر) – خیرین به منظور ارتقاء سلامت شهروندان و حمایت از نیازمندان و همچنین در توسعه آموزشی شهرستان گام های ماندگاری بر می دارند به گزارش پایگاه خبری ” بالویز” رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت : خیرین مهابادی 70 میلیون ریال در سه ماهه سوم سال جاری به مرکز بهداشت اهدا کردند ” […]

مهاباد- بالویز( سفیر) – خیرین به منظور ارتقاء سلامت شهروندان و حمایت از نیازمندان و همچنین در توسعه آموزشی شهرستان گام های ماندگاری بر می دارند

به گزارش پایگاه خبری ” بالویز” رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت : خیرین مهابادی 70 میلیون ریال در سه ماهه سوم سال جاری به مرکز بهداشت اهدا کردند

” علیزاده آذر ” اظهار داشت : خیرین در سه ماهه سوم سال ، مبلغ 70 میلیون ریال برای بهسازی و خرید وسایل و تجهیزات خانه های بهداشتی مهاباد اهدا کردند

رئیس مرکز بهداشت مهاباد افزود: خیرین روستای قوزلوی علیا و روستای حاجی علی کند جهت بهسازی و استاندارد سازی خانه های بهداشت مبلغ 40میلیون ریال اهدا و خیرین روستای عیسی کند و گوگ تپه مبلغ 26میلیون ریال جهت تعمیر و مرمت و خرید تجهیزات هزینه کرده اند

او اضافه کرد: خدمات تشخیصی، مراقبتی، تزریقات و سرم تراپی با تعرفه دولتی برای روستاییان در مراکز معین بیمه روستایی و خدمات مراقبت از مادران باردار، مراقبت کودک، سالمندان و میانسالان، تغذیه، در این پایگاه‌ها انجام می‌گیرد.

شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این عمل خداپسندانه شهروندان خیر مهابادی که با گشاده دستی و همت ماندگار به منظور ارتقا سلامت همنوعان و شهروندان گام برمی دارند نهایت قدردانی،تشکر و قدر شناسی خود را اعلام می دارد.

مهاباد / پایگاه خبری بالویز / 98/11/06