رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد

شانزدهمین هفته فیلم و عکس مهاباد برگزار می شود

فیلم سازان انجمن سینمای جوانان مهاباد می توانند آثار تولیدی خود را که مربوط به دو سال اخیر است به دفتر تحویل دهند.

مهاباد – بالویز – رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،گفت:شانزدهمین هفته فیلم و عکس مهاباد در خرداد ماه سال جاری در مهاباد برگزار می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز”رحیم بایزیدی” با اعلام این خبر اظهار داشت:انجمن سینمای جوانان مهاباد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شانزدهمین هفته فیلم و عکس مهاباد را برگزار می کند.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد با تاکید بر اینکه این رویداد فرهنگی بر اساس بخش نامه اجرایی بدون رقابت برگزار می شود،افزود:این گردهمایی مختص فیلمسازان و عکاسان فارغ التحصیل انجمن سینمای جوانان مهاباد است و تمامی فارغ التحصیلان این دفتر می توانند با ارسال اثر به دبیرخانه شانزدهمین هفته فیلم و عکس اقدام کنند.

وی همچنین عنوان کرد:در شانزدهمین هفته فیلم و عکس مهاباد مقرر گردیده بود که بخش فیلمنامه نیز لحاظ گردد ولی چون این بخش نیاز به داوری و ارزیابی بود،برای بخش فیلم نامه درسال جاری فراخوان جداگانه منتشر خواهد شد.

“رحیم بایزیدی” اضافه کرد:این رویداد فرهنگی به مدت ۳ روز از ۲۲ لغایت ۲۴خرداد ماه با افتتاح نمایشگاه عکس ، نمایش فیلم های تولیدی دفتر در شیفت صبح و عصر و همچنین برگزاری کارگاه های سینمایی و بصری،جلسات نقد و بررسی ونمایش فیلم های کوتاه منتخب جشنواره بین الملل برگزار می شود.

وی تصریح کرد:فیلم سازان انجمن سینمای جوانان مهاباد می توانند آثار تولیدی خود را که مربوط به دو سال اخیر است به دفتر تحویل دهند.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،ادامه داد:چاپ عکس های ارسال عکاسان دفتر بر عهده برگزار کننده است و هر عکاس می توانند ۵فرم عکس به صورت تک فرم و یا مجموعه با موضوع آزاد و در محدوده جغرافیای ایران ارسال کند.

“بایزیدی”اظهارکرد:برگزاری کارگاه های سینمایی و بصری در طول گردهمایی فیلمسازان و عکاسان به صورت رایگان برگزار می شود و شرکت در این کارگاه ها برای علاقمندان آزاد است.

“رحیم بایزیدی”با اشاره به اینکه در روز اختتامیه به فیلمسازان و عکاسان شرکت کننده به رسم یادبودگواهی شرکت اهدا می شود،یادآور شد: هنرمندان فارغ التحصل انجمن سینمای جوانان مهاباد می توانند تا ۱۲خرداد نسبت به ارسال اثر خود از طریق ایمیل iycs.mahabad@gmail.com و یا اینکه جهت تحویل اثر به آدرس مهاباد،خیابان امام خمینی(ره) مجتمع فرهنگی و هنری،طبقه اول،انجمن سینمای جوانان مهاباد و جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۲۲۲۳۷۶۵تماس حاصل فرمایند.

انجمن سینمای جوان مهاباد با سه دهه سابقه در جنوب استان آذربایجان غربی فعالیت می کند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۲/۱۸-۰۷:۱۰:۵۵/ خبر ۳۳۰۱/کد خبر ۱۵۹۷۳/ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)