به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر افزود:ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مهاباد با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی فرآورده های نفتی در یک کارگاه واقع در جاده مهاباد- میاندوآب مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قراردادند.
“سرهنگ توحیدی” اظهارداشت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضایی از کارگاه مذکور بازدید کردند که در این عملیات 15 هزار لیتر فرآورده نفتی نفت گاز که به صورت قاچاق تهیه شده و در تانکرهای بزرگ درزیرمین نگهداری می شد را کشف کردند.
وی ارزش محموله سوخت کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه را 4 میلیارد ریال اعلام که در این خصوص دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
مهاباد/بالویز/1401/02/01-07:03:48/ خبر 3283/کدخبر15894/پ
انهدام مزارع خشخاش تا جمعآوری معتادان متجاهر
شامل خشککردن در محیطهای تاریک و ارزیابی در کمیسیونهای تخصصی
مدیریت بهینه منابع انرژی در فصل گرما
در مزارع دیم ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
Δ